"The Integra will use the Honda Civic platform. And there could be some Honda Type R bones in there, but don't expect the full Type R treatment initially."
UPDATE: Motor1.com reached out to Acura for a statement about the validity of these images.
"The 'spy shots' you reference appear to be the work of a skilled photoshop artist. While we appreciate the enthusiasm for our past products, the vehicle depicted here is not a Honda or Acura development prototype," Acura spokesperson Chris Naughton told Motor1.com.
A kis Honda E nekem pl. tetszik, az i3-nak pedig bármelyik részlete tetszik, közelről nézve, de ha az egészet nézem, akkor meg nem. De ez mind ízlés kérdése, szóval nem vita tárgya.
Ami viszont talán az lehet, bár szerintem szimplán csak tény, hogy máig nem fogom fel, hogy hogyan kaphatott a szerencsétlen i3 olyan értékelhetetlenül keskeny gumikat. Nem az a baj vele, hogy hogy néz ki mondjuk hátulról, hanem véleményem szerint megkérdőjelezhetővé teszi (szépen fogalmazva) az egész autó biztonságát.
Mert kanyarban mondjuk lehet kiküszöböli(?) az elektronika, de fékezésnél semmi nem tudja kompenzálni ezt a vicc gumit, nagyon kellene rá a szélesebb.
(155 vagy 165 széles, nem emlékszem már pontosan, de a Swift-emen van 165 jelenleg, magyarán Suzuki gumi, ami arra a gyászra (Swift) még elmegy, mivel nincsen súlya, de egy i3-nak az akupakk miatt is van elég, ezért sem értem....)
A kis Honda E-nek legalább normál gumiméretei vannak, (pedig talán még kisebb is, de ez nem biztos) arra valahogy jobban rábíznám az életem ezen okból.
Szerintem jól néz ki, az egyedüli ami zavar hogy egy kis hatótávolságú autót dobtak piacra amikor mindenki kevesebbért dupla ha nem tripla hatótávolságot ad.
Ez a Honda e tiszta vicc szerintem még a japánok sem gondolták komolyan, bár hozzáteszem hogy az i3 BMW is hasonló érzéseket váltott ki az fogyasztokból de az valamiért nagyon sikeres lett. " Viszont nem az elején hanem amodellciklus közepétöl számitva kezdték felfedezni"
Az, hogy milyen hajtásláncot tennének alá, az nincs kőbe vésve. Lehet hibrid, elektromos, hidrogén, fúziós reaktor, lényeg, hogy formailag mutassanak kicsit újat. Az új Civic Type-R dizájntól én konkrétan öklendezek. Vízszintes orr, púpos hát, mindenféle összevissza él, betét, kamubeömlő.
Lehet maradi vagyok, de nekem akkor fognak újra tetszeni az új Hondák, ha képesek lesznek ötvözni a futurisztikust dizájnt a letisztultsággal, mint annak idején amikor kidobták az 5gen Civicet a kocka 4gen után. Abban a korszakban nagyon sok szép formatervű autó született. RX7, MR2, 300ZX, DC2, NSX, MK4 Supra, MX-5 Miata, GT-R R32-R33...
Visszatérve a Hondához, született nemrég egy Integra Type-R renderelés, engem nagyon megfogott. Nyugodtan átvehetnék a japánok az ötletet, és pár módosítással piacra is dobhatnák. A mostani Hot-Wheels kinézetű Civicek után felüdülés lenne látni hasonlót az utakon.