Jó de hidegben is van ez a jelenség. Nem full padlón jobban megy mint padlón.
Amúgy ma eltoltuk neki pár Lexus-al egyetemben
30 km 10 liter benzin Lexus kollága meg 23 liter
Az kicsit más dolog, a tied Torque Request alapján működik és télen kisebb nyomás kell ugyanakkora nyomaték eléréséhez mint nyáron. Amit te mondasz ott egy halom factor és limit pofázik bele pl Turbo Overspeed limitek IAT alapján …stb. De ismerős 5G D16 turboját is mertük pár napja. Novemberben 290LE volt, most ebben a melegben már 270 se.
Bizony! Ma is a nagy melegben nagyon érződött, hogy a kocsi jobban ment 0.8-1.2 bár töltéssel mint 1.6-al. Tudod beszéltük, hogy miért van az, hogy padlógázon nem megy olyan jól a kocsi mint akkor amikor kicsit visszaveszed a gázt. És ezt ugye sok FK2, FK8 tulaj érzi és tapasztalja.