Ilyet
Néztem gyári láncot, horror áron van és a kis lánc és feszítői nincsenek a szettben.
Azért a kis lánc is nyúlt 3mm t és annak csak laprugós feszítője van, az még belefér, de az olajpumpa ballansza miatt azt sem árt cserélni. Nem könnyű a kis lánc cseréje, sokkal nagyobb szívás mint a vezérműlánc cseréje.
állítólag voltak már olyanok akik ilyen japanparts, ashika meg társait raktak be aztán 50-60ezer kmnél még nincs baj. de persze kérdés meddig marad hibátlan
én csak érdeklődöm, mert az enyémben is gyűlnek a km-ek aztán kitudja mikor kezdi el hallatni magát a dolog.
Tapasztalati tanulság a témában, ez minden autóra igaz: 200+ ezer km es használt autónál ahol nem követhető az autó előélete és olajcseréi km re pontosan, ott cserélni kell a vezérlést ha szíjas ha láncos.
Tudom van autó ami 1 millió km t. is elmegy a gyári lánccal, meg az Accordnál nem nyúlik a lánc és hasonlók, de csodák nincsenek, aki nem küldte neki és szigorúan 10 ezrenként cserélt belevaló olajat, ott lehetségesek a fentiek.
Cseréljetek láncot időben, nem vicces mikor egyszercsak nem indul a készülék...