10 évig volt dízelem. Ha kezdődik a kuplungcsúszás, az nem úgy történik, h úgy megcsúszik, h mindennek vége. Eleinte teljesen kezelhető kisebbeket csúszik. Ráadásul mindig úgy csúszik meg, h megugrik a fordulatszám, és utána rögtön bekap megint, és működik.Ráadásul nekem 400 nm-res nyomaték volt a gépben, mégis megfogta a csúszás után azonnal a kuplung megint, eléggé kiélezett előzés kell ahhoz, h bármi baj legyen.
Ennél sokkal nagyobb gond az accordoknál (vagyis minden ilyen működésű autónál) a gázpedál jeladó szenzor hibája. Na ott lehúzzák rögtön a redőnyt, és az nekem pont egy előzés közben történt meg. Na az a húzós.....
Ez csak akkor tud 'vicces' lenne, ha előzés közben csúszik meg, ahogy itt az egyik volt accordos kollégának tette...
Kb. másnap dobta is ki a régi kettőstömegűt, és a kuplungszettet. Én amikor beültem a kocsijába, már akkor mondtam neki, hogy ez a kuplung kuka... kemény... érezni, hogy a végét járja.