4 éve én is azért vettem PS4S-t meg egész Anglia azt vette meg istenítette az FK2-re. Azon a klímán vagy esőben vagy mittomén miben lehet az a legjobb, de itt nekem nagyon nem.
Én is furcsállom, mert többen használják, nem igazán értem, hogy működik másnak.
Barátom beírt az amcsi Lexus fórum RCF topikjába, hogy milyen gumit vegyen. Kivétel nélkül a PS4S modták.
Az ottani klímában meg aszfalton lehet jó, fene tudja...
Lényeg, hogy végre van jó gumim.
Nekem a Continental nem jött be eddig semmin, volt olyan, h a motoromon esőben 6-ban kövér gázra elforgott a hátulja.. Repült is le. A Michelinnel viszont csak jó tapasztalataim vannak, pl h 10+ évesen is hibátlanul tapad, meg motoron rohadt sokat el tudtam menni vele jó tapadással.
Hát nem tudom. Az első gumik átkerültek a GS450h-ra. Profilmélység még hibátlan, minimális kopása van csak. Mint írtam nincs 1 éves gumi.
Feleségem tegnap jön haza és panaszkodik, hogy nem tud gyorsítani mert jár a segge az autónak és villog a kipörgésgátló. Azt mondjuk tudni kell, hogy dinamikusan vezet, mellettem tanult.
Az a vicc, hogy eddig 235 volt rajta hátul és azzal nem panaszkodott ez meg 255 és mégis csúszik. Szóval nálam leírta magát a Michelin, fűnyíróra sem veszek.
Szerintem autó, futómű, vezetési style meg ki tudja mi függő.
Én mindig azt hangoztattam, hogy nekem az FK2-n nagyon nem jött be. Egy M2 BMW-n meg lehet nincs jobb gumi.
Nem semmi.. Volt már jópár Michelin gumim, autón s motoron is, s még sosem csalódtam, mind szuper volt. Lehet, h itt a 400+ lónál jönnek ki igazán - forszírozva - a különbségek.
Sima Supersport. Tudom, hogy neked PS4S volt, de sok helyen azt olvastam, hogy kb hasonló a 2 gumi, ezért vettem egy kalap alá őket.
Nekem gyárilag SS-el jön ki, ezért gondoltam tavaly mikor vettem, hogy ha a gyár ezt ajánlja, ki vagyok én, hogy felülbíráljam.
A 2021es RCF-ek már PS4S-el gurulnak ki a gyárból. Amúgy teszteken nagyon sok sportkocsinál látom ezt a PS4S-et. Gondolom jó áron adja a gumikat az autógyártóknak a Misi...
Gumijelentés, hátha valaki másnak is hasznos az infó.
Ami lecserélésre került az a Michelin Pilot Supersport mert iszonyatosan csúszott (még nincs 1 éves a gumi)
Felkerült a Goodyear Eagle F1 Supersport. Nem csoda, hogy várni kellett a hátsóra, március végi gyártás. Kb akkor rendeltem meg, szóval igazából nekem gyártották...
Taknyos fos idő volt mikor jöttem vele haza de már akkor éreztem, hogy ez kicsit más.
Szombaton mentem vele először, 10-12 fok, ami nem sok, száraz út. Direkt elmentem itt Vecsésen olyan helyekre ahol tudom, hogy a Michelin olyan volt minta jégen mennék vele. Hát a Goodyear az nem, valami brutál módon tapad és ami meglepő volt, hogy hidegen garázsból kiállva hozza már ezt. Na ezt hiányoltam ku...ra a misiből.
Elmentünk Egerbe barátomékhoz (szintén Lexus RCF és ugyanaz a fos misi gumi). Mondom neki, gyere menj már az autómmal, nézd meg mit tud az új guma. Ő is rutinos volt direkt olyan helyre mentünk ahol neki folyamatosan dobálja a seggét. Nos, nem igazán tudott szóhoz jutni, csak azt mondogatta, hogy azt a ku... életbe. Mondta, ha ilyen sebességgel ment volna bele ezekbe a kanyarokba az övével elszáll a fenébe.
Aztán mentünk a Bükkbe autókázni, Attila barátom csúszkált előttem én meg séta kocsikáztam mögötte kb
Végre 1-2-ben is érzem mind a 477 lovat, végre olyat tol amit elvár az ember egy ilyen autótól.
Grego, még egyszer köszi a tippet, mint látod kb azokat tapasztaltam mint Te is. Az életbe többet nem kell Michelin, kicsit túl van hypolva...
Nem tudom, de az okos japók kiszámolhatták, hogy ide bizony jobb az M14 meg 5X120.
Mondjuk sok Honda 5x120 és M14 (Új NSX, Legend, meg USA modellek között sok) de Civic-ben sose volt ilyen méret de a CTR-re azt tették, amivel persze az elérhető felnik számát bekorlátozták. Nameg az ET60, bár ahogy látom neked is ET50 a gyári
Azért nem járok pályára minden hétvégén, hogy problémám legyen ebből szerintem.
A kanyarvadász CTRre kevés volt az mit jelent, kiszakadt vagy megnyúltak a csavarok?
Felnim olyan, hogy elfér a csavar. Lehet a 20mm is elfér hátra, de azt sem merném megpróbálni. Előre meg inkább csak 10mm kéne kb...
Nekem amúgy nincs annyira bent a kerék mint a CTR-en.
Hát nekem 8, bár lehet a kanyarvadász CTR-re már kevés volt az M12-es csavar.
15 mm-ben egyáltalán elfér a csavar? Type-R-en szopó a 15 mm mert kilóg a csavar és arra nem mindegyik felnit lehetett feltenni. Inkább 20-ast tettek fel sokan.
Csak kiszámolták a japán mérnökök
Egy csavar is tonnákat bír el. Bevallom őszintén ezen nem gondolkodtam még.
Viszont akartam venni nyomtávszélesítő pogácsát, de azt nem mertem bevállalni, ott félnék, hogy az 500 ló kitépi a csavart a 15mm vastag alu pogácsából...
Vicceltem. Nagyon jó a Supersport meg az Assymetric 5 is király. Valahogy nekem az FK2-re jobban illik a Goodyear.
Létezik Supersport R is ami kb. a Pilot Cup2-re hajaz, azaz szárazon az még durvább, de esőben halál.
Hát grego, engem a múltkori beszélgetésünk rendesen felcsigázott gumi témában. Keresgéltem, olvasgattam még és végül döntöttem, ledobom a misit a Lexről. Szombaton voltam is gumis haveromnál és megrendeltem a Goodyear Eagle F1 Supersport-ot. Április elejére lesz meg, lehet a nagy méret miatt nem tudja hamarabb hozni, de jó árat adott így megvárom azt az 1 hónapot. Már tűkön ülök, baromi kíváncsi vagyok, hogy fog viselkedni...
Szerencsére a ledobott gumik felét kell csak eladnom a kisebbik 255-ös jó lesz a Lex GS-re hátra, mert arra úgyis kellett volna idén gumit vennem.