Kicsit több, mint 2 évig volt meg, több, mint 30e Km-t mentem vele, 3 kötelező szervizt csináltam rajta. Leginkább hosszabb utakra mentem vele, ekkor fordult elő néha, hogy kijelezte az olajszintet, és kellett minimálisat utánatölteni. De nem 1 litert 1000 km-ként, hanem max fél litert egy szerviz periódus alatt.
170e km volt benne, amikor eladtam.
Sok múlik azon is, hogy milyen körülmények közt használod. Mondjuk 1 évig volt meg neked (pontosan nem tudom) és csak városoztál vele, akkor lehet, hogy úgy tűnt nem eszi, vagy kevesebbet.
Haverom vett egy 7gen FL 2.0 -t, valós 160.000 km környékén, gyári fényezéssel, kulturált állapotban.
Egyből kisszerviz, gyertya, olaj (0-30 castrol), üzemanyagszűrő stb. cserélve. Elmentek külföldi útra, kb. 3000km -t tettek meg és villant az olajlámpa.
Utána teletöltötte, majd városozott vele csak, szinte észrevehetetlen volt az olajfogyi, majd ment megint egy hosszabb utat és minimumra visszaesett a szint.
Alsó talpas: magam megnyugtatására cseréltettem én is gyárira, de szerintem nem volt semmi baja az eredetinek sem.