Ezekhez képest a Jazz Dynamic hibátlan egy év három hónap és 22000 km után. Nekem aztán semmi bajom nincs vele, se zörgés, semmi. Nagyon egyeben van a kis autó. Mondjuk annak J-vel kezdődik az alvázszáma.
Tehát a akkor a motor a szar? Mindegyik, az 5 hengeres is?
Az Amarokba Audi motort tettek, az már egy régebbi, kiforrt bútordarab, csak nem szar ennyire.. ott viszont pickup gyártási tapasztalat nix.
Állandó hibajelzés a motortól, már le is szarják, mert a márkaszervizek alkalmatlanok bármiféle hiba megoldására. Izzítógyertyákat úgy eszi, mint a ropit. Néha belöttyen 1-2 liter víz a műszerfal alól. EGR, dpf hibák,nyöszörgések, letilt a rendszer ad-hoc. Mindenféle hiba sajna. Amíg a mazdával együtt gyártották, addig kúrva jók voltak, a mai napig mennek azok az autók. És nem egy autóból szűröm le, hanem van vagy 30 a cégnél. De az amaroknál még mindig jobbak, úgyhogy örülhetünk.
Pedig az 5 hengeres motor a Rangerben mindig tetszett.. Egyszerűen nem értem, hogy nem tudják megcsinálni jól az F-150-el szerzett sok évtizedes tapasztalatukkal. Mely részegységek szarnak be leginkább amúgy?
Tegyük össze a kezünket, h ekkora problémáink vannak. A 10+ milliós VW amarokjaink meg a Ford Rangereink esnek szét vatta új koruktól fogva. Olyan hibák, amik nekünk 10 év múlva sem lesznek.