Because the Civic TYPE R uses a center tank layout
There is a fuel tank under the front seat, which can significantly lower the position
can not. Therefore, we adopted a cushion pan and used the cushion on the seat surface.
By reviewing the foam density and hardness of a certain urethane, Civic
20% c while ensuring cushioning performance equivalent to TYPE R EURO
It has made it possible to reduce the thickness of the letter. As a result, the base car (European Civic)
Achieves a hip point 20 mm lower than the 5 doors. Further vehicle height
Combined with the 10mm reduction, the hip point ground clearance is the base car
In contrast, the eye point has been significantly reduced by 30mm.
Ez itt le is van írva, hogy a sima Civic-hez képest 30 mm-el lejjebb került a szempozíció az FK2-ben és ehhez spéci ülésszivacsot kellett használni (erősebbet) hogy vékonyabb lehessen az ülőtámla
Nekem 18"-os téli szettem, érezni a különbséget, hogy komfortosabb.
Egyébként úgy van ahogy grego írja, annyival egészíteném ki, hogy szerintem az FK2-nek maga az ülés szivacsa is keményebb, ezért valóban keményebbnek érzed magát az autót. Én próbáltam FK8-at is, a sajátom után olyan az ülése, mint egy nappali fotel.
18-as mindig segít. Ellenben az FK2 nemcsak a futómű miatt "keményebb érzetű" mint a az FK8 hanem az ülés miatt is. FK2 ülés szűkebb, jobban lefog/megfog/körbeölel, ezért az összes ütés/rezgés jobban átmegy a testedre, ergo jobban érzed a dolgokat benne.