derékban 1 porckorong sérv műtve, van még ami beteg, nyakban 3 sérv, ebből 2 elég komoly, szóval van belőle bőven.
Picikup nem jó, csak légrugós jó a többi kilőve mert magas és dobál, dodge ramból van légrugós az jó, de nem férünk el vele ezeken az utakon. tehát egy örökös szopás lenne.
én ott egyszer lementem kispolákkal gyorsan.. Erre felmelegedett a fék. Na mondom nyomni kell hogy megálljon, a kormányon a kezem, a féken álltam és mivel szó szerint már a súlyom a féken volt a fejemmel nyomtam vissza magamat így a nyakammal is erőt fejtettem ki, úgy állt meg
Fiatalság, bolondság
Most is teli van huplival, de végülis az egész egy rohadt nagy úthiba.
Hallod a Sasadin mentem lefelé még a civic-em volt meg. Elhagytam a Tömös utca sarkát és jött az a balos kanyar Na most egy kispolski ment elöttem. A kanyaron belül (nem tusom most hogy van) anno volt egy hupli. Na mikor a kispolák belement kitört a bal hátsó kereke és megelőzte az autót a kispolski meg lecsüccsent ,még az volt a szerencse ,hogy lassan ment és az ürge befékezett de így is leírt egy 360 fokot. Hallod én beszartam a röhögéstől Lehet szenyó voltam de vizuálisan ezt átélni...
Nem tudom, ez a szoftver erre készült eredeti ukrán szoftver, azok meg csak tudják mit csinálnak
Mondjuk nem próbáltam, annyit nem ér az egész.. Szerintem fater kocsiját se fogják elhinni hogy mennyit jár vele, megvan a 200. km 1 év alatt.. De olyan mocskos, mert szemeteszsákokat tárol rajta...
Gondolkozom is, elvigyem e elso éves kötelező szervízre a 200 km-t futott autót vagy ne..
De szerintem elég lesz majd a 10 éves szervízre vinni 2000 km után.
Mondjuk nem tudom a Lexusnál hogy van vagy a Mazdánál de pl. a BMW eltárolja az adatokat több különböző helyen amit egy sima óraállítás nem ér el. Nyilván aki ért hozzá és profin nyomja az mindenhol megoldja de az nem egyszerű.
Lehet Te is átállítanád pl. a Lexusban aztán kiderül valami háttértároló meg kulcs akármi megjegyzi...aztán kibukik
tudom ahol laktál, pl a sasadi út az NEM gond a mazdának meg se nyekken, néha kirugózáskor van egy egy durr, de az volt mindig is sajnos ez ilyen 19es kerekekkel, a 18as télivel már jobb, de ezen az úton, mindegy milyen gumi van rajta, akkora csörömpölésben tör ki 1 hónapja hogy ilyet esküszöm még nem hallottam
Naponta 2x kapja a kocsi
Nekem volt is egy elméletem, tudok lexust olcsón, mondjuk úgy baráti áron.
megveszem, 1 évet használom, majd eladom 1500 km-el, szinte ingyen lenne örökké uj autóm, mivel véletlenül tudom állítani az összes mazda toyota lexus km óráját, akkor és annyiszor amennyiszer akarom
(egy hardverhez kerestem szoftvert amikor leltem egy ukrán weboldalt ami drágán voltak szoftverek de ha a filenévre kerestem akkor véletlenül egyből letölthető volt, így leszedtem)
De nem hiszem hogy életszerű lenne, a mazdámét is tudom tekergetni ahova akarom, de komolyan, annyit nem ért nekem hogy 2 percet rááldozzak műszaki vizsga előtt..
Szóval nem hiszem ha valaki új kocsit vesz akkor tekergeti a km órát
Jah ez nem volt messze tőlünk ahol laktam. Volt egy kis Daihatsum egy időben mindig végigmentem itt majd hátul le a libegőhöz. Másfél év nem kellett elrepedt a bölcső és vagy két rugóm tört el. Totálisan használhatatlan arrafelé az út, utcák stb. Egy haverom ma is ott lakik pont ott a sarkon amit belinkeltél
Akkor még jobb az út..
Amerre mi járunk én a mazdával nem tudok menni mert nem bírja a gerincem..
Azt a napokban jött elő hogy ITT és csak és kizárólag itt olyan hang jon bal előről mintha egy pléh vödörben egy hakom csavart rázogatnának, megálltam, elővettem a kerék kulcsot és nézegette, hogy nem esik e ki a kerék
Egyelőre 3 futóművesnél volt, minden tökéletes, de most cserélgetünk gyári szilenteket meg mindent szétszed és összerak, mert nem jövünk rá hogy mi ez.. Sehol máshol nincs ez a hang, de ezen az úton, egyszerűen kiugrasz a kocsiból
Na ha ilyen helyen lakik, akkor ott minden futómű szétesik
Igen, ez már bennem is felmerült. Ha valaki nagyon akarja, ki tudja játszani ezt a rendszert is. De ez már elég életszerütlen, Ráadásul ehhez pl tudni kellett volna a 2012-es vizsgán, hogy évekkel később lesz egy ilyen lekérdező rendszer. A szervizkönyv itt nem volt sajnos végig vezetve, a központi nyilvántartást tudtam lekérdezni, meg a Honda központból, de ott viszonylag kevés bejegyzés volt, mert nem mindig márkaszervizbe vitték.
Hősünk megvette az autót újonnan, szalonban. Használja, a kormányra huzat kerül, az ülésre szintén, a váltógombra Folpack (nem vicc), amikor itt az ideje, 15 ezernél elviszi olajcserére, ahogy kell. De nem a márkaszervizbe, hanem a haverhoz. Lecserélik az olajat, szűrőt stb., harmincezernél megint olajcsere. 45-nél jön a csavar. Szó szerint, óra visszacsavarva 15 ezerre, irány a márkaszerviz, pecsét a könyvbe, mindenki boldog, és így tovább. A vezérműszíj idő előtt lecserélve a haver által, nehogy baj legyen, és így lett a 90 ezret futott autó harmincezret futott, szervizkönyves álom. Nyilván a fenti példa kirívó eset, de az elkövető magánszemély. Ismerik a bölcseletet, elhangzott már sokszor a belsőségen, „hozzáértők” által: autót csak magánszemélytől veszünk, mert a szemét nepper becsap.
Mi a durva? Lejövök az M0-ról és tök új úton eljövök ide a kertvárosba. Ráadásul most adtak át még egy feljárót az M0-ra. Itt a gyár területén durva az aszfalt vagy nem is tudom mi a szar van arra, macskakő meg amit odahánytak.
Megjegyzem a 7-es úton kell mennem 500 métert az a legszarabb aszfalt szempontból de ott már megvan az ideális ívem
Ha valós a Km futásod én biztos nem cserélném.
Nekem a 220 tuti valós, és a két felső lengőkar már 190 körül cserélve volt, szóval azok előbb meghalnak a jó utainakon.
HA az már volt cserélve vagy cserés lesz onnan még jó sok Km kell, hogy az alsó is beteg legyen.
Nekem 220e volt benne mikor cseréltettem.
Nem kellett volna mint utolag kiderült, még feszesek voltak, de annyi képet raktak fel fészen, hogy ráparáztam.
Volt, olyan hogy 2 hét alatt 3-4 autó lekönyökölt.
Egyet láttam is az autópályán.
És nem mindig kiszakad a gömb volt akinek a menet szakadt le mert el volt rohadva a csavar.
A 2 gyári gömbfej zsemitől 35e Ft(Gyári)
Nekem úgy össze volt rohadva a féltengely az aggyal hogy 24T préserő kellett hozzá...
Így sajnos kerékcsapágy csere is lett. ami +20e (SKF)
Szereléssel együtt 75e Volt.
Viszont ha kiszakad és nem 30-nál hanem 90-nél akkor nem csak gömbfej, meg sárvédő csere + fényezés.
Hanem könnyen felni + gumi meg egyéb nyalánkságok. És még le sem mentél az útról mert szerencséd volt.