HONDA fórum
2024. július 10. szerda, 20:41,  Amália, Bekeny Legújabb regisztráltunk: TIhummer 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#181659 grego +  2020. november 30. 19:15:38 re: #181658 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Hát itt ilyen nem volt. Egyből elaludt a lámpa és hangja se volt a motornak.

#181658 Tonx +  2020. november 30. 19:08:59 re: #181657 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azért nem jó, mert ha így lenne akkor minden indításnál az egész olajrendszerben át kellene tolni az olajat az olajpumpának és kurva sokáig világítana az olajnyomáslámpa, így is sokan reklamálnak ha nem alszik el 1 másodperc után. Ha viszont marad olaj a szűrőben a szűrő után és az odáig vezető furatokban akkor az olajnyomás rohadt gyorsan felépül és gondolom az nem árt a motornak. Elég csak hallgatni a motort indítás után friss olajcserénél 3-4 másodpercig csattog az egész, majd hallhatóan megjön az olajnyomás és elcsendesedik a motor. A későbbiekben már nincs ilyen zaj indítás után. Szóval ezért mondom hogy a szűrőben mindig marad olaj, és azzal kellene kezdeni.
2020. november 30. 19:15:38: megválaszolva grego +  által, → #181659 


Az eredeti hozzászólás
#181657 grego +  2020. november 30. 19:02:42 re: #181656 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
http://www.nsxwiki.com/nsx-second-generation/aftermarket-modi
fications/oil-and-filter-change-procedure/
2020. november 30. 19:08:59: megválaszolva Tonx +  által, → #181658 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.55, 0.38, 0.32
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.013 mp, 8 query