közel vannak...
de félreváltani nem csak emiatt lehet...
akkor is előfordulhat, ha az autó nem "egyenes vonalon" halad...
ha pl. van egy kis oldalgyorsulás, az autó "szögben" áll...
akkor az agy a másodperc tört része alatt nem feltétlen tudja "kompenzálni" mi is a ténylegesen az autó hossztengelyével párhuzamos irány...
ilyenkor simán mellécsúszhat...
Eskü kicsit jobban érzem magam bár én továbbra is azt mondom h ha nem vezettem volna 70%ban egy jobbkormányos autót nem történt volna meg, de tény h bármilyen autó után azért meglepően rövid úton jár a váltója, de nagyon direkt, és nekem mindig nagyon nagyon bejött. Azt olvastam is több helyen h nagyon sokat dolgoztak a váltó kuplung érzésen, a váltóban pont annyi ellenállás van hogy azért kicsit keményebb kézzel kelljen vele bánnod, de mégsem durván, de ne is legyen ez a puha érzés mint más autóban, szerintem amúgy inkább a durva irányban van, ami sokkal jobb egy ilyen kocsiban, sosem ugrik ki, nagyon jó érzés váltani vele, így utólag belegondolva a legerősebb pontja. Amiről írtak még hogy ugye mindig megnyomod a fényszórómosót, a könyököddel, nekem ez sosem volt gond, de ez nyilván testalkat függő paraméter, bár nekem is odaért a könyököm, de gondolom máshogy mozgatom a karom mint azok az emberek akik erre panaszkodtak...
Azért nem mondanám lehetetlen küldetésnek. Verseny körülmények között a váltás "rutinból" történik, és jobb esetben próbálod minél hamarabb a kormányra vissza tenni a kezed, mert nincs agyon szervózva.
Ezt amúgy én sem értem.
Grego is többször elmondta (nekem is) meg leírta itt, hogy az EP3-ban is többször előfordult nála ez a "4-es helyett kettest húztam" dolog, de nekem egyszer sem sikerült ilyesmi, pedig 3 EP3 is volt.
(volt gyári váltós, volt short shifterrel, de egyiknél sem "sikerült" ez a mutatvány)
Feltételezem, hogy kell hozzá egy emelkedett adrenalin szintes helyzet vagy hasonló, mert normál esetben nálam elképzelhetetlen.
De vannak persze "csodák", egyszer a Honda Szallerbeck-ben is láttam egy megtört Integrát, ami fának csapódott és az ok az volt, hogy a tulaj 3-mas helyett 1-est rakott egy kanyarban (???) le is pukkant a motor a hirtelen túl magas fordulattól meg persze a fékező hatás miatt ki is csúszott/pörgött.
Szóval megtörténik az ilyesmi, ez van.
A S-nél ennyire közel vannak egymáshoz a fokozatok, h ennyiszer van szó melléváltásról?
Nekem még egyik hondámban sem sikerült melléváltanom, de S-t még nem vezettem, nem ismerem a váltóját.
2020. november 8. 10:29:06: megválaszolva integra_type_r 0 által,
→ #20966 2020. november 7. 22:57:54: megválaszolva op9.. + által,
→ #20963 2020. november 7. 21:08:52: megválaszolva Yakumo + által,
→ #20961 2020. november 7. 20:29:25: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #20960