HONDA fórum
2024. június 15. szombat, 22:43,  Jolán, Vid Legújabb regisztráltunk: MDRBcivic 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#20969 integra_type_r 0  2020. november 8. 16:42:50 re: #20968 (Kázmér + )  ←  ‹›  +2 | rejt
van nyugi...
úgyhogy még érdemes rá gyűjteni... [SMIL:/nevet/laugh8.gif]



#20968 Kázmér +  2020. november 8. 16:16:36 re: #20967 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A videót elnézve csak egy kérdés merült fel bennem?
Maradt még a világon olyan S2000-es, amit még nem törtek össze??? [SMIL:/okoska.gif] [SMIL:/smile3.gif] [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/szetvert.gif]
2020. november 8. 16:42:50: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #20969 

#20967 integra_type_r 0  2020. november 8. 10:36:18 re: #20958 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt

az esetek többségében inkább a terhelésváltás szokott a probléma lenni...




2020. november 8. 16:16:36: megválaszolva Kázmér +  által, → #20968 

#20966 integra_type_r 0  2020. november 8. 10:29:06 re: #20959 (Kázmér + )  ←  ‹›  +2 | rejt
közel vannak...
de félreváltani nem csak emiatt lehet...

akkor is előfordulhat, ha az autó nem "egyenes vonalon" halad...
ha pl. van egy kis oldalgyorsulás, az autó "szögben" áll...
akkor az agy a másodperc tört része alatt nem feltétlen tudja "kompenzálni" mi is a ténylegesen az autó hossztengelyével párhuzamos irány...
ilyenkor simán mellécsúszhat...

#20965 -Törölt felhasználó- 2020. november 8. 10:20:13 re: #20964 (op9.. + )  ←  ‹›  0 | rejt
Eskü kicsit jobban érzem magam :D bár én továbbra is azt mondom h ha nem vezettem volna 70%ban egy jobbkormányos autót nem történt volna meg, de tény h bármilyen autó után azért meglepően rövid úton jár a váltója, de nagyon direkt, és nekem mindig nagyon nagyon bejött. Azt olvastam is több helyen h nagyon sokat dolgoztak a váltó kuplung érzésen, a váltóban pont annyi ellenállás van hogy azért kicsit keményebb kézzel kelljen vele bánnod, de mégsem durván, de ne is legyen ez a puha érzés mint más autóban, szerintem amúgy inkább a durva irányban van, ami sokkal jobb egy ilyen kocsiban, sosem ugrik ki, nagyon jó érzés váltani vele, így utólag belegondolva a legerősebb pontja. Amiről írtak még hogy ugye mindig megnyomod a fényszórómosót, a könyököddel, nekem ez sosem volt gond, de ez nyilván testalkat függő paraméter, bár nekem is odaért a könyököm, de gondolom máshogy mozgatom a karom mint azok az emberek akik erre panaszkodtak...

#20964 op9.. +  2020. november 7. 23:29:04 re: #20963 (op9.. + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Van is egy statisztika az s2ki oldalon.
51 válaszolóból 35-en elváltották.

"Even trained professional racing driver miss shifted with such throw."

De tele van a net a "híres" 3-ból 2-be, csak rá kell keresni.
2020. november 8. 10:20:13: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #20965 

#20963 op9.. +  2020. november 7. 22:57:54 re: #20959 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Ebből a videóból vágtam ki a képkockákat, de itt is látni, h mennyire kis úton jár:

2-es, és 4-es.

Neki is sikerült elváltani, pedig a 3. S2000-ese volt.
Neki is.
Szintén.
Szintén.

Azért nem mondanám lehetetlen küldetésnek. Verseny körülmények között a váltás "rutinból" történik, és jobb esetben próbálod minél hamarabb a kormányra vissza tenni a kezed, mert nincs agyon szervózva.
2020. november 7. 23:29:04: megválaszolva op9.. +  által, → #20964 

#20962 grego +  2020. november 7. 21:50:17 re: #20961 (Yakumo + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Pontosan. Adrenalin meg az hogy olyan gyorsan váltasz hogy a bowdenes szar nem tudja lekövetni.

Most legutóbb FK2-nél volt először hogy 5 helyett 3 lett...de szerencsére nem tiltáson volt 4-ben.

#20961 Yakumo +  2020. november 7. 21:08:52 re: #20959 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ezt amúgy én sem értem.
Grego is többször elmondta (nekem is) meg leírta itt, hogy az EP3-ban is többször előfordult nála ez a "4-es helyett kettest húztam" dolog, de nekem egyszer sem sikerült ilyesmi, pedig 3 EP3 is volt.
(volt gyári váltós, volt short shifterrel, de egyiknél sem "sikerült" ez a mutatvány)

Feltételezem, hogy kell hozzá egy emelkedett adrenalin szintes helyzet vagy hasonló, mert normál esetben nálam elképzelhetetlen. [SMIL:/mosoly.gif]

De vannak persze "csodák", egyszer a Honda Szallerbeck-ben is láttam egy megtört Integrát, ami fának csapódott és az ok az volt, hogy a tulaj 3-mas helyett 1-est rakott egy kanyarban (???) le is pukkant a motor a hirtelen túl magas fordulattól meg persze a fékező hatás miatt ki is csúszott/pörgött.
Szóval megtörténik az ilyesmi, ez van.
2020. november 7. 21:50:17: megválaszolva grego +  által, → #20962 


2020. november 7. 21:09: Szerkesztve Yakumo +  által, megtekintés

#20960 -Törölt felhasználó- 2020. november 7. 20:29:25 re: #20959 (Kázmér + )  ←  ‹›  +1 | rejt
közel vannak, de nem könnyű elcseszni, 3 év alatt egyszer húztam félre, és inkább a jobbkormányos autóm miatt a bal jobb kéz váltás miatt...

#20959 Kázmér +  2020. november 7. 20:22:06 re: #20958 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A S-nél ennyire közel vannak egymáshoz a fokozatok, h ennyiszer van szó melléváltásról?
Nekem még egyik hondámban sem sikerült melléváltanom, de S-t még nem vezettem, nem ismerem a váltóját.
2020. november 8. 10:29:06: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #20966 
2020. november 7. 22:57:54: megválaszolva op9.. +  által, → #20963 
2020. november 7. 21:08:52: megválaszolva Yakumo +  által, → #20961 
2020. november 7. 20:29:25: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #20960 


Az eredeti hozzászólás
#20958 -Törölt felhasználó- 2020. november 7. 20:06:41 re: #20957 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
mondjuk én sem direkt váltottam 3ikban 9000nél 2-esbe :D
2020. november 8. 10:36:18: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #20967 
2020. november 7. 20:22:06: megválaszolva Kázmér +  által, → #20959 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.32, 0.3, 0.3
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.232 mp, 18 query