Itt a gázfröccs semmit nem számított volna, mert gyorsabban ment a 2-es végsebességénél.
Nekem úgy tűnt, h nem a határon akar autózni, legalábbis az ötödikbe 4500-5000 körül válthat.
Szerintem vagy véletlenül lett 2-es, vagy azt hitte, h 3-asban van.
Gyári K20-am nem fosta össze magát a 10600 rpm-től mikor elváltottam 4. helyett 2-be. 8 év alatt 3x történt meg, egyszer Hondatával éppen logoltam, onnan tudom mennyi volt a fordulat 0.5 sec-ig.
Van benne rev limiter, 9200nál, de nyilván ezt a manővert azért biztos nem élvezte, de ezek az autók, főleg az S2000 szerintem sokkal többet kibír mint az emberek gondolják. Amúgy azt én is elismerem hogy tisztelni kell, mert valóban azt szokni kell hogy magas fordulaton konkrétan egy másik autó, csak a nagy félelmet akartam eloszlattatni, de tény hogy nekem ez a 4ik hátsókerekes autóm volt, és ezekből még kettő hasonlóan puritán sportos, szerintem azért egy opel astrából jobb ötlet először Mx5be vagy vmi kipakolt 3-as Bmw-be ülni, hogy azzal csússz keresztbe a Margit híd közepén, mint ahogy én tettem
Viszont a simogatással szerintem az a baj, hogy ezek a sima szívó motorok nagyon ellustulnak, és akkor jönnek ezek a gyenge totálkár mérések, láttam RS4-es audit is belülről, iszonyú dzsuva tud lenni benne. S2000ben úgysem a motor fog tönkremenni Nekem anno egy új féltengely kellett, meg új diffi. Kicsit szar h ennyire felkapott lett, mert nagyon adnék egyet, de így 20ezer euroért nekem már sok, ér annyit, mert értéktartó és nyilván mindig vágynak majd rá, csak én tudom hogy nem bírnám ki h ne gyilkoljam, ahhoz meg drága, hogy esetleg ezt üssem oda valahova, vagy ebben legyen egyre több kilóméter, vagy ezen gyűljön kavicsfelverődés, vagy bármi a szép magyar utainkról.
Én is néztem, ilyen mozdulatokkal csak kettesbe és csak szándékosan tehette a váltót.
Megesik az ilyen az emberrel, amikor azt gondolja hirtelen (és NEM helyesen ) hogy most majd jól megforgatja vagy raccsingol egyet, de ehhez az autóhoz vagy autónál ez nem éppen okos dolog. (pláne az adott sebességgel és helyzetben)
Ahogy előttem is írták, kellő tisztelet és nem elhanyagolható ismeret szükséges ahhoz, hogy akár ehhez hasonlót is megléphessen az ember ezzel az autóval.
De inkább volt hiba (azért persze elég nagy) mint bénázás. Egyszerűen elb*szta, de azt erősen.
Nekem is ez jött le, kevés volt a gáz vagy sokat váltott vissza.
Ha ezt akarta, akkor szerintem még egy kicsit későn is váltott, én előbb tettem volna...
Megnéztem még párszor a videót. Azért még azzal kiegészíteném az előző mondandómat, ha szándékosan váltott vissza ennyit a srác, akkor valóban az ő hibája, mert ahhoz meg kevés gázfröccsöt adott...
"béna volt" - a videó alapján szerintem elég gyorsan ellenkormányzott. Lehet, hogy egy nagyon hirtelen visszakuplungolással vagy gázzal megmenthette volna, de én max azért hívnám a srácot bénának, mert félre váltott, de az meg inkább szerencsétlen volt.
"140-150"-nél vissza kettőbe, az olyan 11ezer+ RPM, nem? Ott az internet szerint már össze tudnak érni a szelepek a dugótetővel...
Az, hogy te tudsz vezetni, és jó érzékeid vannak, vagy egyszerűen szerencsés vagy, az nem azt jelenti, hogy az s2k ne tudna alattomos lenni. Örülj neki, hogy ennyire jó sofőr vagy, de vedd figyelembe, hogy nem lehet mindenki egy Loeb, aki ilyen autót vesz. Nekem már csíkozta össze a nadrágomat olyan helyzetben is, amiben egyáltalán nem számítottam rá, hogy meg fogunk csúszni.
2020. november 6. 15:02:44: megválaszolva grego + által,
→ #20949 2020. november 6. 12:56:19: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #20948 2020. november 6. 10:07:22: megválaszolva czizs + által,
→ #20941
Felhasználói lehetőségek
A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges. Moderáció és szabályok