A chr meretben megegyezik a 8-9 5d-vel.
A kurrens civic nagyobb. Ekkora auton nem szoktak ilyet alkalmazni.
Mivel a mostani civic 4d-5d ugyanugy nez ki a c oszlopig, olcsobb volt csak egyfele ajtot tervezni.
Nem gondolnám, hogy ez lenne az oka egy design-os kilincsnek.
Ott a toyota CHR... nincs belőle 3 ajtós, és mégis szépen elrejtették a hátsó kilincseket.
A rejtett kilincsre azért volt szükség, hogy elmaszkolják a különbséget a 8gen 3d/5d közt.
Mivel a 9 gen a 8-ra épül, ezért ott is megmaradt.
A 10 új fejlesztés, és nincs 3d, ezért okafogyottá vált.
Apropó, most veszem csak észre.. de furi, hogy visszarakták a hátsó ajtókra a wartburg kilincset.... olyan szépen elrejtették az ablak keretnél a 9gen-nél... most meg vissza....