Sper nélkül nem lehetne vele autozni. 280 Le lehet kb. Van rola egy dyno mérés ott 265 le volt,de az csak a papirok miatt kellett ,akkor gyàri kipufogo rendszer volt rajta. Azota komplett mugen rendszer és uj programozàs.
Én imàdom mindketött. kb. mindkettö ugyanannyiba is van ,az ep3 kicsivel többe. Multkor feltette valaki a nagy kérdést melyiket szeretem jobban és melyiket adnàm oda hamarabb.Nemtudom megmondani. FN2 jobb lenne a hétköznapokra ,fehérben amugy is ritka ,föleg ilyen àllapotban ,kevés km-rel.
Az ülései is jok ,sokkal modernebb auto mint az ep3.
Az EP3 ,viszont màr ritkàbb ,föleg ilyen szép àllapotban kevés km-rel.
Aztàn az ep3-ba van munkàm is ,festés és ami hozzà tartozik,aprosàgok.
Meg az EP3 még Kompresszoros is ,ràadàsul hivatalosan.
Az EP3 patog ,csörög ,zörög az fn2-hez képest ugy érzödik mintha 15 évvel öregebb lenne.
Nemtudom melyiket adnàm oda hamarabb ,valoszinüleg az FN2-t. Ha meg az asszony is szavazna akkor az EP3-at , ö rajong az FN2-ért
Az FK8-at meg amugy lehet elcserélném egy FK2 SE-re + egy CW ITR-re ,ami nagyon szép àllapotu