Én is beírtam mielőtt vehement egy új ECU-t meg taníthattam fel szalonban 20k-ért.
ECU-ra meg hónapokig vadásztam mert egyik legritkább változat kellett. Nem is volt olcsó.
Dízelbe 5000-ért hozzad vágjak.
Nem tudtam, h ez ennyi bajt csinálhat, én így tisztítottam az accordot meg a mitsut mindig. Nálam nem volt ilyen baj....De úgy látom, akkor felejtős lesz.
Az a baj ezzel a csöves tisztítással, hogy ha még az ECU-t vmi szerencse folytán nem is vágja haza, a fejegységet az elektromos dolgokat simán kinyírhatja.
Felejtős ez a módszer.
Az enyèmet is így akarták tisztítani, mèg szerencse, hogy megláttam! Mondtam, hogy ha egy mód van rá, ezt a megoldást kerüljèk, legalább az èn esetemben. Szèpen ózonnal, az a biztos.
Cseréltem már én is olyan ECU-t amiben kb. 1dl klímatisztító lötty állt...
Azzal a flakonos szellőzőrostélyba benyomós tömlős szarral vkinek sikerült telenyomni az ECU-t ami persze haza is vágta.