1. Az Android alapvetően ingyenes, amíg nem használsz Google Services (play store, youtube,), mert onnantól fizetős.
2. A 4.2.2-es verziónak viszonylag kics a HW igénye.
3. A fejegység egy Mitsubishi cucc:
CPU 4 cores; ARMv7 Processor rev 9 (v7l) tegra; Max: 900.0 MHz; Min: 450.0 MHz
Display 800 x 480; DPI: 160; Evaluated Size: 5.8"
Touch screen Multitouch 4 points
GPU NVIDIA AP; NVIDIA Corporation; OpenGL ES-CM 1.1; OpenGL ES 2.0 16.05001
RAM 1024 MB (988 MB available)
Flash 8 GB (7.031 GB actual); 931.513 GB (see memory map tab)
4. Ultimate érv: Honda elég megúszósra vette a figurát, és olcsón akarta kihozni.
Saját vélemény: Mivel ma már a személyreszabhatóság az új elvárás, ezért mindent a tableten vezérelsz. Bár én szeretem ha vannak "vakon" elérhető, fizikai gombok.
Az az autógyártó, aki kiad egy ilyen gyenge-másodperceket laggoló rendszert, az hosszútávon erős lemaradásban lesz.
A fészlift legnagyobb hozománya, hogy lett két fizikai klíma gomb (integra_typer_r fotóján látszik), amivel a befúvás erősségét tudod állítani, és egy fizikai hangerőgomb. Pont azért, mert ezeket odanézés nélkül is tudni kell állítani. A nonfl modellben a klíma befúvás erősségét a tabletről kellett egy csúszkán vezérelni, ami agyfasz.
az autót 2016/2017-es modellévben mutatták be...
ha visszaszámolsz egy 3-4 éves fejlesztési időszakkal, akkor amivel el tudtak kezdeni dolgozni az a 2013-as verzió lehetett...
menet közben verziót váltani életveszély...(ráadásul úgy, hogy natív vezérlő funkciók is vannak rajta...pl. klíma...)
az, hogy jó volt-e androidra építeni ezt az architektúrát, az egy másik kérdés...