Na mondjuk ez az amit soha nem fogok megérteni, miért drágább egy kicsontozott CTR , mint a jól felszerelt?
Azért mert a soron a multimédiás, hangszigetelős és klimás fiúknak cigi szünet van amig az a pár darab átfut?
egy profi menedzsment mindig pont annyit fog beletenni amivel még egy kicsit jobb tud lenni a konkurenciánál...
de nem feltétlenül sokkal többet...
mert csökkenti a progesszív fejlődés lehetőségét ha az egyes fejlesztési lépések túl nagyok...(másrészt növeli a ktg-et)
ergo a következő szint eredményének az elérése fajlagosan nagyobb erőforrás szükségletet igényel...
(most ebből a szempontból tökmindegy lesz e következő CTR egyáltalán...ez egy elvi kérdés...)
összességében piacképest terméket kell készíteni ami éppen jobb mint a konkurencia még elfogadható áron és nem hobbi projektet...amit senki nem fizet meg...
minek erőlködjenek ha a az FK8 egy minimális súlycsökkentéssel is jobbat fog tudni menni...?
valószinű a civic platform "technológiailag jobb csomag" már alapból...
biztos ki tudnának pakolni az FK8-ból még 100-120kg-ot...
meg belerakni milliós ohlins futóművet, milliós akrapovic kupofogóval...
amivel további mp-eket nyernének...
csak éppen minek...
mikor pont elég 1mp-el jobb időt menni...
egyébként az FK8 LM ára nem ismert hivatalosan, de vélhetően 16-18millió Ft körül lesz majd így is....
Nyílván jobb időt fut majd a civic. Itt a lényeg az, hogy bevállalósabb volt a Renault (többek között a Mini és a Vw is ! ) és csinált egy hétvégi csapatóst amibe beülsz és mehetsz a ringre. Nem kell futomű, fék, gumi...könnyítéssel foglalkozni.
A honda nem tudom mi az anyjának nem ment bele jobban ha már kidobta a klimát és a zenét, de a hátsó ülés és egyebeke benne maradtak. Azt nekem senki ne mondja hogy de így a hondával a család....LÓF@SZT! Család ma már nem tud zene és klima nélkül élni! Biztosan elmennék a családdal egy olyan civiccel, hogy aztán egész úton nyüszüljön mindenki!
Nyugodtan csinálhatta volna a Honda azt amit a Renault. Persze jönnek majd, hogy de Én is ki tudom pakolni. Igen ki! Jó páran nem rettennénk el tőle. DE van aki ennyi pénzért egy olyan kész autót akar amivel nem kell szarakodni, csak beleül és üti.
Mind emellett Én és még sokan mások biztos Civic mellett tennénk le a voksuknkat és inkább a Renault különbözetéből megvennénk a jobb gumit, futóművet, betétet....stb. amivel már biztosan jóval komolyabb időre képes mint a Renault.
suzuka-ban 5,8km-en az FK8 LM adott 1,5mp-et az rs trophy-r-nek...(úgy hogy csak 47kg könnyebb az alapmodelltől...)
a ringen 20,8km-en nagyon meglepne ha nem menne be 7:40 alá bőven...
akkor gondolom az majd minden narratívát felülír...
ja bocs nem...
mert akkor sincs benne ohlins futómű, meg szar hogy nem tudod betenni hátra a versenygumikat...
mert az nagyon hard...
a megan rs-ből nem tudom mennyit adnak el...
de látatlanban sztem kerekítési hiba az FK8-hoz képest...