Gyári légszűrő és légszűrő ház, nem nagyon akarok feltűnést a motortérbe. Kipufogó 50-es átmenő 4-2-1 leömlő paragi hátsódob, ami nem teljes átmenő. Szerlepeket, meghagynám a gyáriakat. Esetleg a mostani d16y8 folytószelep helyére, valami nagyobbat tenni. Egy nagyon minimálisan érezni a vtec váltást, de csak ha nagyon figyelem a fordulatot. Aztán már a konfortzónám részévé vált a mostani teljesítmény a töltőnyomáson tudnék még változtatni a jelenlegi 0,4bar helyett szíjtárcsa cserével, de akkor szinte biztos kelle dugattyút csere, (p29). A jrsc is max az a 0,7bar, ami még egészséges lehet. Egyébként d15-re van átfűzve.
Én azt gondolnám, hogy inkább szivó tengelyt a karakterisztikából adódóan plusz a magasabb fordulat miatt is.
Vtec nyitás szerintem meg pont akkor van ideális helyen ha nem érzed.
Milyen szűrőd és kipuffod van?