De ott nem vagy szemben a klímával, attól 50 cm-re. Legalábbis én nem.
Mi az otthoni klímákat is úgy járatjuk hűtési szezonban, hogy függőlegesen legfelső állás (hideg lefelé száll) és oldalra meg fixen olyan helyre ahol nem közlekedünk.
Mi nem tudjuk elviselni, ha a képünkbe tolja a klíma a hideg levegőt. Meg nem is egészséges.
Mert én meg a középsőt nem tudom beállítani rendesen
A lábtérben nem fúj olyan erősen, vagy annyira közvetlenül, de egyszerűen túl hideg ahhoz képest, ami fent ideális.
Én úgy tanultam hogy a meleg felfele a hideg lefele megy, ergo, ha fent hűtöd akkor lenn is hideg lesz.
Idáig eltérőek a tapasztalataim, de sok autóban (most páran tapsolhatnak de a 7g accord az etalon) be lehet állítani hogy középen fújja a levegőt de úgy hogy nem megy az arcodba se a csuklódra..
De több autóban megleltem ezt a beállítást, -- ebből kivétel a 2005 körüli 3as bmw, ott a csuklóm minden esetben kapott,-- és innentől nem kell az ablakot fujatni.
Az ablak fujatásának előnye az, hogy a meleg szélvédő felmelegíti a levegőt illetve a műszerfal teteje is hül, ellenben mivel az oldalsó szélvédőre párátlanítás céljából fújja a levegőt az pont arcra verődik vissza..
Közép állásnál ha a gépjármű jól van megtervezve, akkor mind a középső mind a bal oldali fúvóka beállítható hogy pont a fejed mellett megy el a hideg, így szelet nem érzékelsz csak jó időt.
És ha ez be van álltva, a rendszer automatán precízen intéz mindent, nekem spec egy autóm se fúj lábra automata üzemmódban
Ma megnézettem a zalaegerszegi volt HONDA márkaszervizben.
Lényegesen sokkal melegebbet fúj a lábhoz.
Műszerfal mögötti levegő terelő lemezeknél van valami baj. Egy 6.000 km-t futott fél éves autónál.
Pluszban a klímahűtő is ereszti a gázt, vagy mi. El van feketedve foltokban.
Szerintem azt az autót nekem tervezték: ha ugyanolyan hideget fúj a lábamra, mint a szélvédőre, egy hosszabb túra végére mindig megfájdul a lábam, vagy túl meleg van bent
Cserélünk?
Jelenség:
Kint kellően meleg 28 fok van, autóban persze megy a klíma 21.5 fokon.
Úgy van beállva, hogy az első szélvédőre fújja a levegőt és pluszban a lábhoz.
Na most a szélvédőre megy a jó hideg, a lábhoz mi a fenének megy a langyos, de inkább meleg ?
Aztán csodálkozok, hogy annyira azért csak nem akar hűlni a beltér.