Hétfőtől csütörtökig körönként öt euróval olcsóbb, viszont ilyenkor gyakoribbak a zárt körű rendezvények, úgyhogy érdemes előtte megnézni a pályanaptárat. A bérlet egész éves, korlátlan, de ha jól tudom idén már felvitték 2.200 euróra, így egyre kevesebben váltják ki.
A mennyire volt jó kérdésedre a válasz röviden: hihetetlenül kurvajó nagy álmom volt hogy eljussak a Nurburgringre az intivel és most hogy sikerült... Nekem nagyon nagy élmény, még úgy is hogy életem első körén elég sok helyen esett az eső a pályán. Forgalom olyan közepes, sárga zászló nem volt az első körömben ami elvileg kisebbfajta csoda, de legalábbis szerencse
A pályán szimulátorral megtettem azért jónéhány kört, tehát a kanyarokat, kanyartempókat, féktávokat ismertem. De ahogy sokan mondják, nekem is azt kell mondjam mert nagyon így van, élőbe rohadtul más. A domborzat, a hirtelen szintkülönbségek, az ugratások.. Nem vagyok túl fosós úgy gondolom de az első kör után igencsak elgondolkodtam hogy merek e menni egy másodikat kb úgy éreztem magam mint a tolvajtempóba a végén amikor a Nicolas Cage az Eleanorral átugrat 3 kamiont, leérkezik és összemeri a kocsit, és az a fej.. ???? Aztán persze mentem másodikat
Egyébként az első köröm 9:24 lett BTG. Ami ugye igensilány, még jócskán több mint 1 perc van benne, de így az esős részek, meg az újdonság hatása hogy mégis első kör igazából majdnem megkarcolja az elfogadhatót.
Szállás, meg ilyesmikről nem tudok nyilatkozni mert én kiköltöztem ide, itt élek és dolgozok 100km-re a ringtől, úgyhogy ha nem is minden hétvégén, de minden másodikon ott leszek
1 kör amúgy 30€. Egyenlőre még nem tudok kedvezményesebb lehetőségről, bérlet is van azt hiszem.
Én csak ajánlani tudom aki szereti tolni a hegyi szerpentines utakon, tempós kanyarokban. Feelingre hasonló csak nincs szembeforgalom és aki arra megy amerre én csak könnyebb átmenni rajta mint egy szembejövőn????
az én szememben milliószor jobb bármelyik megtervezett versenypályánál. jaa és a video