Amikor a Mercit elhoztam, tankolásonként beleborítottam 6-7 deci olajat. Minimum egy teljes motorfelújítást láttam a lelki szemeim előtt, de mondták, hogy próbáljam meg előtte azért a szelepszár szimmeringeket lecseréltetni. Arra mondtak egy olyan ajánlatot, hogy illedelmesen megköszöntem, és utána olvastam, hogyan lehetne megcsinálni. Egy célszerszám kellett hozzá (amit utána beszerzési áron eladtam ), a Victor Reinz szelepszár szimmering készlet valami 3-4 ezer Ft környéke volt, és azóta semmi para.
Korábban, ha melegen indítottad, olyan füstöt eresztett, hogy egy 424-es irigykedve nézett volna rá
Jókat röhögök magamban, mikor azt írják/mondják az emberek, hogy egy cseppet sem eszi, mert az fizikailag lehetetlen, de ez akkor se normális. Szerintem inkább beleírták, hogy levédjék magukat.
Amikor megjelentek a 8gen civicek az 1.8-as motorral ott sok új motor evett 0.5-0,8liter/1000km olajat. És hiába gyűrűzték újra hiába cseréltek motort sokszor ugyanúgy ette. Aztán valamit módosítottak rajta mert a későbbi kiadás már jó volt.
Én elhiszem, csak azt azért nagyon soknak tartom, akkor én már elsírnám magam, ha az enyém annyit enne. (és akárki akármit mond, ott már van baj/kopás rendesen )