Ha én egyszer hozzányúlnék egy EP3-hoz, akkor maximum a kompresszor (aka supercharger) jönne szóba nálam.
Az is rohadt drága, de legalább konkrétan K20A2-höz gyártottat is lehet kapni és azzal jobban megőrizné a szívó mivoltát.
De leginkább nem nyúlnék hozzá, mert kb. majdnem minden szerintem csak "elrontaná". Ha turbós kell, akkor tényleg inkább vennék egyet.
csinalj vele valamit, hogy legyen indokod hozzanyulni es voa'la'
K20at mondjuk en sem turboznek, 2x annyiba kerul hozza minden, mint a Bhez nah meg kevesebb tapasztalat is van vele, itthon szerintem legalabbis. D/B turboba mar mindenhol belebotlik az ember es alkatreszeket is viszonylag konnyen szerez hozza, K turbot (K20C nem szamit ) szerintem egy kezemen meg tudom szamolni mennyit lattam.
Igen, 0.4 bar, az amivel ha még megfújod, akkor sok bajod nem lehet. (pontosabban az autónak nem, az általános szopások így is rád várnak majd szeretettel)
De, és most figyelj jól: NE legyél hülye! Ne rontsd el azt a jó autót.
Nekem a vizsga a kati miatt így is szopó, de nem is ettől tartok, hanem hogy:
1, tönkreteszem a bontatlan, porszáraz, füstmentes motort
2, látva hogy az összes ismerősöm egytől egyig szív vele, állandóan szereli, állandóan folyik belőle valami, nem túl bizalomgerjesztő
Félek, hogy azután már csak egy megbízhatatlan autóm lenne, az 5-7 ezer fontos kitet meg nem is fizetném ki ilyen + 40-60 lóért, amivel ez többet hozna a mostani szívó felállástól.
Valahol az is volt bennem, hogy ráköltök 4-5 millát, mert szart én bele nem tettem volna, meg fék is kell meg futómű is akkor már. Aztán van egy autóm ami ma 15 éves lenne, már jönne rajta a rozsda, és semmivel nem érne többet mint egy másik, ami nem turbós. Vagy kevsebbet. Visszalakítani meg aztán végképp semmi kedvem nem lett volna.
ez az utólagos turbósítás dupla lábon lövés...
egyrészt az autód értékcsökkenését is exponenciális pályára teszed...
másrészt sokba kerül és garantált a szopás vele...
Nem volt kedvem szopni vele, rákölteni egy halom pénzt majd 2 évente vizsgán meg rettegni hogy hogyan tolom át. Csak nyűg nekem ez a csigásítás, lett belőle gyári csigás.
Gyári blokkos és fejes k20a2-őt meg lehet úgy fújni biztonsággal, hogy ne érjünk a motorhoz, vagy felejtős?
Mindenhol a komoly 5-7 ezer fontos kitet látom, de nem jó egy random kínai csiga leömlővel? kprom van és szívó, kipu oldali tuningom.
Nem kellenek ilyen 400 lovak FWD-re még véletlenül sem. Vagy ilyen 200ló végével alacsony nyomáson is könnyen tönkrebaszhatom ezt a motort, és inkább hagyjam a francba?
Egy lightosabb turboval is erősen fennállna, hogy ugyanúgy szívnék vele mint a legtöbb ember, és soha nem lenne már rendes autóm?
Légyi beszéljetek le róla
Igazából nagyon élvezem, hogy szívóban meg van piszkálva, de fordulat nélkül elég ingerszegény meg nem bánnám ha nem lenne ennyire hangos