HONDA fórum
2024. június 7. péntek, 23:22,  Róbert, Roberta Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#22858 Yakumo +  2020. június 5. 16:20:34 re: #22857 (Sprint-R + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ha én egyszer hozzányúlnék egy EP3-hoz, akkor maximum a kompresszor (aka supercharger) jönne szóba nálam.
Az is rohadt drága, de legalább konkrétan K20A2-höz gyártottat is lehet kapni és azzal jobban megőrizné a szívó mivoltát.

De leginkább nem nyúlnék hozzá, mert kb. majdnem minden szerintem csak "elrontaná". Ha turbós kell, akkor tényleg inkább vennék egyet.

#22857 Sprint-R +  2020. június 5. 15:54:38 re: #22856 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
csinalj vele valamit, hogy legyen indokod hozzanyulni es voa'la' :D

K20at mondjuk en sem turboznek, 2x annyiba kerul hozza minden, mint a Bhez nah meg kevesebb tapasztalat is van vele, itthon szerintem legalabbis. D/B turboba mar mindenhol belebotlik az ember es alkatreszeket is viszonylag konnyen szerez hozza, K turbot (K20C nem szamit :D ) szerintem egy kezemen meg tudom szamolni mennyit lattam.
2020. június 5. 16:20:34: megválaszolva Yakumo +  által, → #22858 

#22856 DeathAdder +  2020. június 4. 10:57:22 re: #22854 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Köszi :)

Nekem is ez az averzióm, ha valami kotvány lenne megfújatnám, így meg sajnálom.

Meg ennyi lóvéból simán megfújunk egy kotvány e30at, lehet az is lesz, mert régóta vágyom egy hagyományos nagy turbólyukas tüsszögősre :D
2020. június 5. 15:54:38: megválaszolva Sprint-R +  által, → #22857 

#22855 Yakumo +  2020. június 4. 08:41:13 re: #22853 (DeathAdder + )  ←  ‹›  0 | rejt
Érted te ezt. [SMIL:/smile7.gif] [SMIL:/nevet/thumbsup.gif]
( [SMIL:/smile2.gif] )

#22854 Yakumo +  2020. június 4. 08:40:03 re: #22845 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Hívtál, jövök. [SMIL:/smile2.gif]

Igen, 0.4 bar, az amivel ha még megfújod, akkor sok bajod nem lehet. (pontosabban az autónak nem, az általános szopások így is rád várnak majd szeretettel)

De, és most figyelj jól: NE legyél hülye! Ne rontsd el azt a jó autót.
2020. június 4. 10:57:22: megválaszolva DeathAdder +  által, → #22856 

#22853 DeathAdder +  2020. június 3. 19:08:03 re: #22850 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nekem a vizsga a kati miatt így is szopó, de nem is ettől tartok, hanem hogy:

1, tönkreteszem a bontatlan, porszáraz, füstmentes motort
2, látva hogy az összes ismerősöm egytől egyig szív vele, állandóan szereli, állandóan folyik belőle valami, nem túl bizalomgerjesztő

Félek, hogy azután már csak egy megbízhatatlan autóm lenne, az 5-7 ezer fontos kitet meg nem is fizetném ki ilyen + 40-60 lóért, amivel ez többet hozna a mostani szívó felállástól.
2020. június 4. 08:41:13: megválaszolva Yakumo +  által, → #22855 

#22852 grego +  2020. június 3. 18:04:52 re: #22851 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Valahol az is volt bennem, hogy ráköltök 4-5 millát, mert szart én bele nem tettem volna, meg fék is kell meg futómű is akkor már. Aztán van egy autóm ami ma 15 éves lenne, már jönne rajta a rozsda, és semmivel nem érne többet mint egy másik, ami nem turbós. Vagy kevsebbet. Visszalakítani meg aztán végképp semmi kedvem nem lett volna.

#22851 integra_type_r 0  2020. június 3. 17:40:45 re: #22850 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ez az utólagos turbósítás dupla lábon lövés...
egyrészt az autód értékcsökkenését is exponenciális pályára teszed...
másrészt sokba kerül és garantált a szopás vele...
2020. június 3. 18:04:52: megválaszolva grego +  által, → #22852 

#22850 grego +  2020. június 3. 15:53:48 re: #22849 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Nem volt kedvem szopni vele, rákölteni egy halom pénzt majd 2 évente vizsgán meg rettegni hogy hogyan tolom át. Csak nyűg nekem ez a csigásítás, lett belőle gyári csigás.
2020. június 3. 19:08:03: megválaszolva DeathAdder +  által, → #22853 
2020. június 3. 17:40:45: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #22851 

#22849 DeathAdder +  2020. június 3. 15:48:07 re: #22848 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Te annó régebben miért nem vágtál bele?

Visszaolvasva látom vacilláltál rajta :)
2020. június 3. 15:53:48: megválaszolva grego +  által, → #22850 

#22848 grego +  2020. június 3. 13:01:26 re: #22847 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Aztat nem tudom.
2020. június 3. 15:48:07: megválaszolva DeathAdder +  által, → #22849 

#22847 DeathAdder +  2020. június 3. 12:56:50 re: #22846 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az 0,4 bar környéke?

Ha jól tévedek azt még a gyári kuplung is elbírja.
2020. június 3. 13:01:26: megválaszolva grego +  által, → #22848 

#22846 grego +  2020. június 3. 12:54:59 re: #22845 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
270-300-ig szvsz nem gond.
2020. június 3. 12:56:50: megválaszolva DeathAdder +  által, → #22847 


Az eredeti hozzászólás
#22845 DeathAdder +  2020. június 3. 12:22:02    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Üdv.

Gyári blokkos és fejes k20a2-őt meg lehet úgy fújni biztonsággal, hogy ne érjünk a motorhoz, vagy felejtős?
Mindenhol a komoly 5-7 ezer fontos kitet látom, de nem jó egy random kínai csiga leömlővel? kprom van és szívó, kipu oldali tuningom.

Nem kellenek ilyen 400 lovak FWD-re még véletlenül sem. Vagy ilyen 200ló végével alacsony nyomáson is könnyen tönkrebaszhatom ezt a motort, és inkább hagyjam a francba? :D

Egy lightosabb turboval is erősen fennállna, hogy ugyanúgy szívnék vele mint a legtöbb ember, és soha nem lenne már rendes autóm?

Légyi beszéljetek le róla :D

Igazából nagyon élvezem, hogy szívóban meg van piszkálva, de fordulat nélkül elég ingerszegény :) meg nem bánnám ha nem lenne ennyire hangos :D
2020. június 4. 08:40:03: megválaszolva Yakumo +  által, → #22854 
2020. június 3. 12:54:59: megválaszolva grego +  által, → #22846 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 1.21, 0.71, 0.53
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.083 mp, 19 query