A fő érv a nullás olajok mellett, hogy hidegen a legnagyobb a kopás (kb. 80-90%) és az 5W-s és 10W-s olajok még sz@rabbak ezen szempontból (itt a hidegen alatt nem a téli -20 fokot kell érteni nyilván, hanem a hidegindításokat)
Ott a kezelési útmutató az is mást ír. Mondjuk én azt is el tudom képzelni hogy a 0w20-as az az olaj amit minden időben és helyen jó a motornak. De pl déli országokban tökéletesen megfelel az 5w40-es olaj is, mert az olaj állandóan legalább 20-25 fokos amíg északon simán lehet -30 fokos is ahol már az 5w40-es nem lenne megfelelő. De hogy a hülye felhasználó akik csak beülnek és mennek vele és nem értenek semmit az autóhoz, ne öntsenek rossz olajat a motorba, biztos ami biztos alapján ráírták hogy 0w20 mert a gyártó sem tudja hova kerül az autó az élete folyamán, és a kezelési útmutatót kb senki sem olvassa. Ahogy a kupakokra is ráírják hogy hova mit kell önteni. Pedig mi tudjuk hogy hova mi kell.