a hátsó ajtó ablaka ill külső éle az ilx-en totál más...
az övvonal törése a kilincsek felett az ilx-nél jóval magasabban van, majdnem az ablak díszléc alatt...
ha az ilx-en a kilincseket összekötöd és meghosszabbítod előre akkor az az első kerékjárati ív tetejét eléri...
ott tudtommal nincs hivatalos honda érdekeltség...
csak azért érdekes mert szinte minden eu-s modell "átfutott" az offenbach-i rd részlegen...
egyébként még az is simán lehet, hogy ez nem civic, hanem ahogy az álcázásból kivehető egy accord...
(és ez nem egy ctr...ahogy az újságírók ráaggatták...hanem egy "szimpla" mule, amin tesztelnek...és az accord kaszniban futtatják, mert ide volt a legegyszerűbb beépíteni...)
korábban pl az s2k-ból is volt egy mule amin teszteltek valamit...
de ott sem volt offenbach-i rendszám és soha nem láttuk többé...
De, jogos, sorry! Csak az tűnt fel Stuttgart környékén - és Leonberg ott a szomszéd "falu" -, hogy feltűnően sok az LB-s rendszámú, Mercedes és Porsche tesztautó az utakon...