HONDA fórum
2024. június 26. szerda, 06:58,  János, Pál Legújabb regisztráltunk: jeklizoltan 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#180633 grego +  2020. május 14. 11:11:20 re: #180631 (Kázmér + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Gondolom a katalizátor technika és a felhasznált anyagok eleve benne vannak a public domain-ban, szóval szerintem sincsenek nagy titkok.

#180632 Dontwalk +  2020. május 14. 11:03:27 re: #180630 (Szabb + )  ←  ‹›  0 | rejt
A Magnaflow annyira nem titkolja

#180631 Kázmér +  2020. május 14. 10:54:36 re: #180630 (Szabb + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A konkurenciának nem nagyon kell ellopnia semmit, egyszerűen szétdarabolnak egyet ha akarnak, és megnézik. Nagy titkok itt nem tudnak lenni.
2020. május 14. 11:11:20: megválaszolva grego +  által, → #180633 

#180630 Szabb +  2020. május 14. 08:55:10 re: #180622 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Passz.
Azt leírják, hogy a sima kat-ban mi van, milyen nemes fémek meg hogy sportkatban ilyenek (nyilván nem mind) nincsenek de azt hogy mi katalizál arról nem szól a fáma. Gondolom ez ilyen üzleti policy hogy nem adják ki nehogy a konkurencia ellopja.
Amúgy vasmagos azt tudom és a kat.átvevők nem adnak érte semmit mert az értékes nemesfémek hiányoznak belőle (platinum, palladium és rhodium)
2020. május 14. 11:03:27: megválaszolva Dontwalk +  által, → #180632 
2020. május 14. 10:54:36: megválaszolva Kázmér +  által, → #180631 

#180629 [TypeV] +  2020. május 13. 15:02:57 re: #180628 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
"A dízel-botrány kapcsán a különféle Euro besorolások a közérdeklődés középpontjába kerültek. A modern Euro 6 előírások a kipufogógáz szénhidrogén (HC), nitrogén-oxid (NOx), szén-monoxid (CO), nem metán alapú szénhidrogén (NMHC) és részecske (korom) tartalmának határértékeit határozzák meg. A tudományos kutatások különösen a kipufogógázban levő nitrogén-oxidokat és a finom port tekintik az egészségre és az éghajlatra legkárosabb szennyezőanyagnak, ezért ezekre vonatkozóan még szigorúbb a kibocsátási normákat határoznak meg.
A jelenleg érvényben levő kipufogógáz károsanyag kibocsátási előírás az Euro 6. Azonban az Euro 6 előírásnak több lépcsője van: a károsanyag határértékek meghatározása mellett 2017. szeptember 1-től szigorúbb kritériumok vonatkoznak a kipufogógáz károsanyag tartalmának mérésére is. Az Euro 6d-Temp előírásoknak megfelelő gépkocsitípus jóváhagyása során a kipufogógáz fentiekben említett károsanyag tartalmát a legutóbb 1997-ben módosított mérési ciklus (NEDC = New European Driving Cycle [Új európai menetciklus]) helyett a WLTP (Világszerte harmonizált könnyű gépjármű teszt]) menetciklus szerint, valódi közúti forgalomban, azaz RDE (Real Driving Emissions [Valódi vezetés közbeni kibocsátások]) körülmények között határozzák meg.

Összefoglalva tehát, míg az Euro 6c szabvány a WLTP ciklus alkalmazását írta elő, a 6d-Temp emellett az RDE előírások használatát is kötelezővé teszi.
"


A CIVIC 1.5T az Euro6d.

2020. május 13. 15:03: Szerkesztve [TypeV] +  által, megtekintés

#180628 grego +  2020. május 13. 14:59:06 re: #180626 ([TypeV] + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
FK2 az 15-ös osztály az EUR6. Ez az EUR6D nem tom mi...dízel? :D
Szerintem az FK2 sima EUR6
FK8 2017-2018 az EUR6d Temp
FK8 2018 szeptembertől ugye részecskeszűrős lett.
FK8 2020 meg akkor EUR6d

Mondjuk az eléggé meglepő, hogy a katalizátor kilépő átmérője 60 mm az FK2-nél, FK8-nál 55 mm, a részecskeszűrős FK8-nak meg 54 mm...
2020. május 13. 15:02:57: megválaszolva [TypeV] +  által, → #180629 

#180627 grego +  2020. május 13. 14:53:11 re: #180625 (Dontwalk + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ezek a tuning dánpájpok az FK2/8-hoz 200 cellásak.

#180626 [TypeV] +  2020. május 13. 14:28:01 re: #180624 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Euro6 vagy Euro6d a CTR ?
2020. május 13. 14:59:06: megválaszolva grego +  által, → #180628 

#180625 Dontwalk +  2020. május 13. 14:26:29 re: #180624 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez lehetséges. Accordban nekünk 800 cellás van (volt). Amúgy Te jobban benne agyaz FK2 témában, más országokban a tunerek mit írnak? Vagy aftermarket rendszerekben milyen van?
2020. május 13. 14:53:11: megválaszolva grego +  által, → #180627 

#180624 grego +  2020. május 13. 14:18:31 re: #180623 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azt írják hogy az FK2/FK8 esetén 400-600 cella van. Ez EUR6 miatt nem nagyon tudnak lemenni vele.
2020. május 13. 14:28:01: megválaszolva [TypeV] +  által, → #180626 
2020. május 13. 14:26:29: megválaszolva Dontwalk +  által, → #180625 

#180623 Dontwalk +  2020. május 13. 13:53:36 re: #180622 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Van benne nyilván csak az áteresztő képessége jobb hasonló vagy valamivel rosszabb hatásfok mellett.
2020. május 13. 14:18:31: megválaszolva grego +  által, → #180624 

#180622 grego +  2020. május 12. 14:36:06 re: #180620 (Szabb + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Amúgy ha nincs benne nemesfém akkor mi az ami katalizál?
2020. május 14. 08:55:10: megválaszolva Szabb +  által, → #180630 
2020. május 13. 13:53:36: megválaszolva Dontwalk +  által, → #180623 

#180621 grego +  2020. május 12. 14:31:12 re: #180620 (Szabb + )  ←  ‹›  0 | rejt
Akkor tuti nem sportkatos az FK2/FK8


Az eredeti hozzászólás
#180620 Szabb +  2020. május 12. 14:30:20 re: #180619 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Attól hogy nincsenek benne nemesfémek és ezáltal nem sokat ér a tesóknak. [SMIL:/smile2.gif]

A Tsx-nél pl. a gyári kat. 800 cellás, a facelift Tsx-é már csak 400.

A sportkatok általában 2-300 cellásak.

Amúgy a sportkat. nem kerámia betétes.

De hogy mi a pontosa meghatározása ahhoz fel kellene hívni Magnaflow Bélát. :)
2020. május 12. 14:36:06: megválaszolva grego +  által, → #180622 
2020. május 12. 14:31:12: megválaszolva grego +  által, → #180621 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.31, 0.33, 0.33
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.073 mp, 20 query