Ahogy utánanéztem, egy tulajdonosa volt előttem, egy most már 60-as éveit taposó fickó, egy Berlin melletti acélfeldolgozó üzemnél minőségirányítási vezető, van egy kutyája és hobbiból tart egy IFA-t.
Szerintem önmagában a kutya kevés ehhez, de akinek van otthon poénból egy IFA-ja, abból bármit IS kinézek
Nekem is ugyanígy beletört az egyik hátsó csavar a lengéscsillapítóba, le kellett vágnom a sajtolt anyáját a lengőkarról és rendeltem 10.9 es keménységű csavart(sárgát) meg záró anyát(amiben műanyag van tudod) és azzal van felfogatva. Sajnos nincsenek bezsírozva a csavarok gyárilag így összerohadnak a szilentekkel menthetetlenül. szerelés előtti napon már érdemes befújni a csavarokat, meg a kilógó végüket drótkefézni vagy fúróba drótkorong és azzal.
Ha nagyon össze van rohadva nem segít semmi, én már 2 hete fújom fékolajjal a Jazz lengőkar egyik szilentjét ami szintén összegyógyult a csavarral(ugyanolyan csavar), rápróbáltam, de semmit nem javult, vágni kell azt is....
Én 60cm es szárral nyitottam, vagy megnyílik vagy eltörik a feje, szerelkezz fel csavarokkal te is, és összerakásnál zsírozd be kicsit...
Nem értem amúgy, ujjnyi vastag extra keménységű, rozsda ellen bevont és hosszában mart csavar úgy összerohad a helyén, hogy szét nem lehet robbantani....
Nagyon szép lett a tetőkárpit, látszik a különbség nagyon is.
Van kombihoz is, de baromi sokáig kellett keresni. Ééééés még mindig nem jött meg
Ellenben a rugók + lengéscsillapítók csütörtökön megérkeztek:
Az első villába sikerült beletörnöm a csavart. Mindkét oldalon.
Elölre rendeltem új villákat és csavarokat Zse-től, jövő hétvégén újra megpróbálkozok a szereléssel. Hátul viszont még nem tudom, hogyan tovább, hiába próbáltam 10 barra feltolni a kompresszort, még így sem tudtam leszedni a lengécsilapító csavarját, sem a lengőkarét. Valószínűleg majd minden nap befújkálom csavarlazítóval, hátha megadja magát hétvégére.
A héten egyedül az üzemanyagszűrőt tudtam lecserélni, de legalább azzal is előrébb vagyunk. Illetve az egyik ismerősöm nyitott egy autókozmetikát, és bár a legtöbb ilyen jellegű feladatot szeretem én megcsinálni az autóimon, de a tetőkárpit tisztítása annyira sziszifuszi munka volt, hogy hamar feladtam, megkértem őt, hogy tegye rendbe. A képek sajnos nem adják vissza teljesen, ég és föld a különbség.
Még nem. Rendeltem egy olyan "konzolt", ami tulajdonképpen a hátsó rendszámtábla világításnak csak a búrája, és rá lehet csavarozni a kamerát. Még nem jött meg.
Nem értem a kérdéseket, itt alattad írtak le mindent kb. Ár / érték arányban ez a legjobb. Voltak vele nagatív tapasztalatok is, de max visszaküldöd. Az Xtrons elvileg jobb minőségű, de az 3-szor ennyiért szerezhető be kb.
Beszerelni nem nehéz és találsz youtube-on is videót hozzá.
Kamera tudtommal ráköthető, ezt a Junsunt úgy hirdetik, hogy jár hozzá grátiszként a kamera.
FixGab, te bekötötted a kamerát?
Sziasztok egyszer én is szeretnék egy 2dines érintőképernyőst tudtok nekem is tanácsot adni ár érték arányban kezeli a fűtés gombokat? Beépíteni mennyire nehéz? Esetleg kamerát hozzá lehet-e csatlakoztatási?