Passz.
Azt leírják, hogy a sima kat-ban mi van, milyen nemes fémek meg hogy sportkatban ilyenek (nyilván nem mind) nincsenek de azt hogy mi katalizál arról nem szól a fáma. Gondolom ez ilyen üzleti policy hogy nem adják ki nehogy a konkurencia ellopja.
Amúgy vasmagos azt tudom és a kat.átvevők nem adnak érte semmit mert az értékes nemesfémek hiányoznak belőle (platinum, palladium és rhodium)
"A dízel-botrány kapcsán a különféle Euro besorolások a közérdeklődés középpontjába kerültek. A modern Euro 6 előírások a kipufogógáz szénhidrogén (HC), nitrogén-oxid (NOx), szén-monoxid (CO), nem metán alapú szénhidrogén (NMHC) és részecske (korom) tartalmának határértékeit határozzák meg. A tudományos kutatások különösen a kipufogógázban levő nitrogén-oxidokat és a finom port tekintik az egészségre és az éghajlatra legkárosabb szennyezőanyagnak, ezért ezekre vonatkozóan még szigorúbb a kibocsátási normákat határoznak meg.
A jelenleg érvényben levő kipufogógáz károsanyag kibocsátási előírás az Euro 6. Azonban az Euro 6 előírásnak több lépcsője van: a károsanyag határértékek meghatározása mellett 2017. szeptember 1-től szigorúbb kritériumok vonatkoznak a kipufogógáz károsanyag tartalmának mérésére is. Az Euro 6d-Temp előírásoknak megfelelő gépkocsitípus jóváhagyása során a kipufogógáz fentiekben említett károsanyag tartalmát a legutóbb 1997-ben módosított mérési ciklus (NEDC = New European Driving Cycle [Új európai menetciklus]) helyett a WLTP (Világszerte harmonizált könnyű gépjármű teszt]) menetciklus szerint, valódi közúti forgalomban, azaz RDE (Real Driving Emissions [Valódi vezetés közbeni kibocsátások]) körülmények között határozzák meg.
Összefoglalva tehát, míg az Euro 6c szabvány a WLTP ciklus alkalmazását írta elő, a 6d-Temp emellett az RDE előírások használatát is kötelezővé teszi."
FK2 az 15-ös osztály az EUR6. Ez az EUR6D nem tom mi...dízel?
Szerintem az FK2 sima EUR6
FK8 2017-2018 az EUR6d Temp
FK8 2018 szeptembertől ugye részecskeszűrős lett.
FK8 2020 meg akkor EUR6d
Mondjuk az eléggé meglepő, hogy a katalizátor kilépő átmérője 60 mm az FK2-nél, FK8-nál 55 mm, a részecskeszűrős FK8-nak meg 54 mm...
Ez lehetséges. Accordban nekünk 800 cellás van (volt). Amúgy Te jobban benne agyaz FK2 témában, más országokban a tunerek mit írnak? Vagy aftermarket rendszerekben milyen van?
Pops & bangS
Nekem is nagyon tetszik.... Ha meg lehet oldani, hogy ordító kipufugóhang nélkül is tudja ezt a kocsi, én is tuti igényt tartanák rá, az biztos.
Nincs igazán tapasztalatom ezzel. Katalizátort egyértelműen kicsinálja rövid időn belül, akárcsak a gyári kipurendszert. Norbi napokig beszélgetett a holland tunerrel. Én ugyanúgy nem tartom egy értelmes dolognak, de hidd el az emberek 90%-a erre vágyik. Mivel mindez motorféknél történik és max utógyújtáson ahol a kipuszelep már nyit így a motorra talán kevésbé van hatással vagy max a kipuszelep amit nagyobb terhelés éri.
élettartam szempontjából mit jelentenek a hanghatás miatt megjelenő kontrollálatlan gázlengések a kipufogó rendszerben/kipufogó oldalon/általában motor oldalon...
mert ha tippelnem kellene a gyártók igyekszenek ezeket minimalizálni és minden kontrollálatlan elemet kiiktatni amit csak lehet...
és nem csak emissziós okok miatt...
Timié azért kicsit más tészta, bár abban is lenne még bőven szerintem. Csak ahhoz már padon kéne programozni, hogy minden extra LE meglegyen, de a min 3órás pad bérlés nem éppen olcsó dolog ... nyitok egy adománygyűjtést, hogy jövőre legyen saját pad és akkor olcsóbb lesz
Van Drie Tuning szerint Norbi autója 9-10 közöttit kellene tudjon így ahogy van ha minden ideális. Sajna szerintem még így is sokat veszt ha a hőfok nem a megfelelő kint vagy a motortérben. Még faragunk rajta majd egy kicsit. (pl nem full padlónál már vesz vissza a powerből).
Hát ugye milyen szoftverrel, mert ha úgy adja meg az időt, hogy figyelembe veszi a lejtőt, akkor az már a korrigált érték ugye, pont mint az általam linkelt videóban is látható. De annyira nem izgat csak mondom, hogy ezek az idők aztán pont annyira pontosak mint egy fékpadi mérés
Ha már beszélgetünk egy gyári FK2 13.8 körül van 100-200-on. Norbi meg most 11.2-ket csinál amit ha odafigyelne 10.5-re lehozhatna.
Pár hete beírtam, hogy a progizott de minden másban gyári kocsi tud 5. fokozatban (!!) 12.7 sec.
Azt érdemes hozzátenni, hogy ezek telefonos mérések, amik ugye általában 1 Hz-es GPS jellel mennek, ergó ezek a számok elég erősen tájékoztató jellegűek...
Jó hát múltkor volt valami sufnituning e36 ezen a csatornán, ami "törte a féltengelyeket meg zabálta a gumikat, csak keresztben lehetett vele menni", aztán 11-et gyorsult 100ig slick gumikon, de még annak is "simán megvolt" az 530d, aztán lehet igaz, csak az tempomattal gyorsított (ha gyorsított) és közben mozartot hallgatott
Ez a 100-200 már közelít egy rendes V8 6.3 AMG mercit, sornéggyel, elképesztő. Nem tudom mennyibe került, meg mennyire tartós, megéri-e, de ez 100 felett kurvanagyot megy, hogy alatta mennyire élvezet használni nem tudom, én jóval gyengébb FWD járgányomat 1-esben nem is forszírozom mert rühellem hogy nem tapad be, hanem csak csúszkál.
De ha így menne az autóm szerintem mindig 200al mennék
Én tudom, hogy fasza autó, nem engem kell meggyőzni.
A pár éves tervben benne is van.
Az össz.kerék jó ha nulláról van a rajt, de egy bizonyos sebesség felett már "hátrány".
Amúgy meg ja, Torreto megmondta
Ismerem Tibit aki írta.
Ellenben ahány ember annyiféle képpen értelmezi a "levetre", meg "lenyomta" dolgot.
Persze Torretto szerint ha 1 centivel nyersz is nyersz, de a vita szerintem ebből fakad.
Ha valaki fél autóval verne meg engem akkor azt mondanám hogy tök egyforma a kettő mert fél autó ekkora sebességnél lófasznyi idő. Másik szemében meg "szarrávertem egy fos Hondát" lenne a szájhagyomány utána.
RS vs CTR témában meg azt tudom nyilatkozni, hogy a FWD vs AWD eléggé átfesti a képet. Elején az RS nagyon el tud lépni (vajon miért is?) aztán ahogy elérjük a 200-at a CTR szépen felkúszik majd 230 nál lehagyja az RS-t. De ha nem számit a hajtás meg semmi más és a 0-270-ig működő CTR-t elég sok tartományban lehet "alázni" megfelelő technikával. Csodák meg nincsenek.
Azért a Váci úti street racerek ritkán jutnak el a Nürburgringre. De ja, ott is van jobb. Mindig van jobb.
Amúgy ott egy tag írta, hogy milyen autókat nyomott le az FK2-ével (M2 bmw maserati talán stb. stb.) azt kinevették, hogy a 640 bmw mégis elkente 3 személlyel is.
Ilyen ez. Várható volt hogy ez lesz. Mondjuk az hogy a youtub-on egy a fika szinte már "megszokott" de hogy a honda-s csoportban is leszólják...
Erre a 100-200 sprintre is azt írták, hogy semmi extra... Az öreg E60-as bmw is tudja ezt vagy kb. bármelyik hasonló kategóriájú autó ha meg van írva. Sőt volt aki azt írta (exHonda-s) hogy a focus RS pl. lelépné.
Ilyen ez sajna.