Jaja, 2 gigás ram, 8 magos proci. 4 gigás csak a CarPlay-es verzióhoz jár, de egyelőre elég volt ez is mindenhez.
Nálam olyasmi pirosas-narancsos színe van a gomboknak, mint a gyári fejegységnek.
Az Xtronst nem vágom, alin egy másik márkát toltak még, de a felhasználói tapasztalatok szerint gyengébb volt, azért lett ez.
(Baromi sokat dobott a beltéren szerintem.)
Köszi a részletes leírást. Valószínűleg akkor a warm boot -ot tudja, és nem kell minden alkalommal megvárni azt a 20mp -et. Haverom is tett a Lancerébe egy hasonlót és nála is warm boot -ol, azért se értettem a 20mp-t amit írtak FB-n. Illetve ott az Xtrons gyártmányt marketingelik, hogy az jobb minőségű.
A 2 Gb RAM -os verziót vetted egyébként?
@Adam79Vti köszi neked is. Egyébként a gombok milyen színnel világítanak? Mert láttam már többfélét is.
V1 Pro, amelyiken már van 4G-s net, de még nem tudja a CarPlayt.
A hagyományos rádiót egyszer-kétszer próbáltam ki rajta, teljesen jó minőségű volt a vétel. A különböző típusoknál más-más rádió IC-t használnak, nekem ezen rendben van, lehet, hogy akik panaszkodtak, nekik másik verzió van beépítve.
Elvileg van benne soksávos equalizer, meg különféle térhatást, stb lehetne vele állítani, de teljesen jó az is, ahogyan a gyárból jön, nem is kerestem meg a menüben.
Nagyjából a gyújtás ráadásától számítva kettő másodperc telik el, mire elindul a zene, a boot logót eddig kétszer láttam: egyszer miután beépítettem, meg egyszer, mikor másfél hónap állás után vettem elő az autót
A gombok, na ja, az már más tészta. Teljesen más érzés ezeket nyomkodni, mint a gyárit, és a hőmérséklet szabályzót tekergetni sem olyan kellemes ezen, mint a gyárin. Bár nekem általában fixen 22 °C-ra és automatára van beállítva ezen is, meg a többi autón is, együtt lehet vele élni.
Ami számomra nem ergonomikus/ésszerű, hogy a ventilátor szabályzó gombjainál bal oldalra került az a gomb, amivel növelni tudom a venti fordulatszámát, jobbra pedig amelyikkel csökkenteni.
A kormányon lévő gombokat könnyen rá lehet tanítani, de nekem a hagyományos, tekerős hangerőszabályzó egy kissé hiányzik róla.
Igen, a hőmérsékletet csak a fejegységen jeleníti meg utána, a km számlálónál nem, bár nekem előtte is úgy volt beállítva, hogy azt nem hozta, csak a napi km-t.
Nekem általában Spotifyról megy a zene, navinak meg Wazet használok, mindkettőt jól kezeli, GPS és GSM antennája is jó. Telekomtól lehet igényelni 4G Dualsimet, én arról használom, nem a mobilt csatlakoztatom rá Bluetoothon.
Ami még tetszik, hogy ha a helyzetjelzőt rárakod automatikusan dimmeli a fényerőt.
57 ezer Ft környékén vettem, most már inkább 62 az árfolyam miatt, összességében szerintem ennyit abszolút megér. A CarPlayes verzióért felesleges pénzkidobásnak érzem azt a +100 dollárt.
Ezért csinálja sok gyártó hogy amikor kinyitod az ajtót vagy kilinccsel vagy csak a kulccsal már indítja a fejegységet a navit a benzinpumpát az izzítást a motorfűtést, mert lehet, hogy menni akarsz és minden kész legyen az indulásra.
A gyári megoldásokhoz képest (pl. az 1.5T Civic ugyanúgy 2GB-os fejegységéhez viszonyítva) jóval több idő, míg bebootol, aztán azt is szidja mindenki a lassúsága miatt.
Ja és arra is panaszkodnak, hogy a kinti hőmérséklet eltűnik a műszerfalról, csak a fejegység írja ki, ez látszik a videón is.
Junsun- ból melyik verziót raktad bele?
FB- n panaszkodtak rá páran, hogy nem volt jó a rádió hangja.
A gyári fej elég buta, kb. treble -t meg bass-t lehet kicsit tekergetni, ahhoz képest itt több a beállítási lehetőség. Lehet valamit javítani a hangzáson?
Nem idegesítő, hogy sokáig bootol? Volt róla videó, ott kb. ilyen 20 mp körüli a boot idő, addig a rádió se megy.
A gombok mennyire gagyik rajta? Kínaisan kattannak?
Az nagyon jó. Kicserélni sem lesz akkora munka, elöl ügyesen forgatva épp kifér a gátló, nem kell a lengőkart megbontani még a csonkálványt se, de emelővel meg kell emelni kicsit és kifér. Hátul meg nagyon egyszerű, teló ki, lengőkart lenyomod és kijön a rugó is.
Tegnap végül találtam Németországból Eibachot, igaz használtan, bontva, de jó állapotúnak tűnik, és adnak hozzá 4 Sachs gátlót is. Megvan a program a jövő hétvégére
Teljesen használható, fekvőrendőr magasság sem gond, nem ér le sehol, de az úthibákat nagyon észreveszi, keményebb jóval. Sztem trailer sem gond, az enyém 3 centit van ültetve, nincs a porban, van kis hézag még a sárvédő alatt. Ez alá nem is vinném már, így is jobban néz ki mint a gyári terepjáró magasság.
Nagyságrendekkel jobban néz ki ültetve
Bár már sajnos nem látszik rajtam, de évekig országúti kerékpároztam, ahhoz képest biztos komfortosabb
Valószínű többnyire majd pályán járok vele, szóval ilyen szempontból kevésbé aggódok, de lehet, hogy ha leültetem, a trailerezésnek lőttek. Viszont ha ültetem, fém kartervédőt tuti veszek alá, a Mercin és a Golfon is van (gyári magasak, csak néha elég érdekes helyeken jártam velük ), hasznos cucc.
Hali most kB én is ebben vagyok egy hónapja vettem egy accordot és alakítgatom pl fék felújításkor vettem észre hogy az egyik kormány szervo csövet slagcsővel helyettesítették és ereszt...
Mondanám, hogy finishbe ért az Accord project, de nagyon nem
Eddig leginkább a műszaki tartalomra feküdtem rá, ha az idő-kedv-energia hármas egy szerencsés együttállásban volt, de sajnos ez elég ritkán sikerült.
Első körben letudtunk egy motorolaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, gyertya cserét, vettem rá új ablaktörlőlapátokat, és mentem vele egy minimálisat, hogy némi tapasztalatot gyűjtsek vele.
Utána alaposabban átnéztük, összeírtam mik kellenek hozzá, bepriorizáltam, és elkezdtem rendbe szedni.
A legtöbb kárt sajnos a német előéletnek köszönheti, de igyekeztem elébe menni a komolyabb problémáknak. A klímakondenzátor például elég foghíjas volt, le kellett cseréljem egy újra .
Szintén a téli sózásnak tudható be az automataváltó olajcsövének elrozsdásodása, szerencsére itthon adta meg magát (nyilván a frissen takarított padlóra, a rohadék), és nem Berlin-külsőn hazafelé jövet. Elég bénán fotóztam, a cső közepe felé repedt meg, ahol a konzol rá van hegesztve.
Pár vízcső bilincs is áldozatul esett.
Ha már ennyire neki estem az első traktusnak, akkor lecseréltem a fagyállót is, itt nálam teljes volt a képzavar, hogy mi mehet és mi nem, úgyhogy maradtam a gyárinál. Lecseréltem ilyen apróbb bizbaszokat is, mint a hűtőtartó gumi, mert már kezdett lötyögni a helyén.
Az automataváltón is cseréltem olajszűrőt, illetve olajat, szintén nem mertem kockáztatni, úgyhogy gyári ment bele.
Fékfolyadék sem volt benne cserélve már 4 éve, úgyhogy a napokban megejtettem azt is.
Beállítottam a szelepházagokat, bár egy kis hangja továbbra is maradt sajnos, majd próbálok feldobni róla videót, de attól tartok nem szelep. Max mehet bele a 2.4, turboval Összeszerelésnél cseréltem a szelepfedél tömítést is, valamint a szimmeringeket a gyertyáknál.
A hátsó sárvédőn lévő korróziót megpróbáltam megfogni, de szerencsétlen csúnyábban néz ki, mint korábban, mea culpa, mea maxima culpa. Azt majd rábízom profira, de előtte nézek hozzá első-hátsó lököst is, mert picit meg lett nyomva, és nem illeszkedik szépen.
A belteret egyelőre egy kínai (Junsun) 4G-s fejegységgel dobtam fel, tök jó rajta a navi, Spotifyt viszi rendesen, egyelőre nincs rá panasz.
Jövő héten még lecserélem a szervofolyadékot és az üzemanyagszűrőt, aztán fel kell újítani a hátsó stabilizátort, beállítani a futóművét, klímát tölteni, meg alaposan kitakarítani, polírozni.
Annyit már sikerült elérni, hogy bizonyos szögből fotózva, különleges fényviszonyok mellett, frissen mosva, még nem letörölgetve egész elfogadhatónak néz ki képeken, főleg miután tegnap begyűjtöttem alá egy felniszettet Gottiéktól Ültetni még mindenképp szeretném, de nem tudom milyen rugó lenne alá ideális, az Eibach sajnos már nem elérhető