A japánoknak jellemzően "puhább" a fényezése, könnyebben kiszeded belőle a karcokat, de óvatosabban is kell vele bánni. Nekem ahol még gyári volt a Mercin a fény, nagyon nehezen lehetett csak kiszedni a karcokat, cserébe nehezebben is karcolódott. Az Accordon még hátra van a polír, mielőtt mentem kevertetni festéket, a tanksapka fedelet felpolíroztam, elég látványos volt az eltérés
Nehezen adja át a kép, de valamit le lehet belőle venni, már ha nem szúrom el a linket
Az ilyen apróbb hozzásimulásokhoz elég egy puha korong és egy fényező paszta (szerintem kézzel is kijönne), nem heavy cut-tal megyek neki, de ja számolok vele hogy ez is megtörténhet, viszont megőrjít ha karcos.
Bosch carból úgy hoztam el amikor a kormányművet újíttattam fel, hogy a lámpák alatt a lökös meg a sárvédő lemez nem is tükröződött miután annyiszor hozzádörgölőztek. Pedig kértem szépen hogy takarják le
Mintha selyemből lenne. Feketéből a másik egy Chrysler, koránt sem ennyire érzékeny mint a Honda, lehet a lakk keményebb rajta, de azért azzal is foglalkozni kell.
Foliàzàs semmibe nem nézem. Van 1-2 havernak foliàzott auto. Itt pereg ,ott feljön ,itt kifakult ,beszakadt ott szarul àll.
Meg gyerekként fényezömühelyben sokat voltam ,segitettem csiszolni, nyàri munka stb.
A festés nekem sokkal korrektebb mint a folia. Kormos Autofény
Fekete Vti után az ezüst accord ... nem látszik rajta a kosz, kis túlzással.
Garázs nélkül voltam feketével, nekem ne mondd, jó ha 1-2óráig volt csilivili.
Mondjuk előtte meg fehér autóm volt, na azért az is igen kényes.
Fóliázás nem merült fel?
Nagyapám még élt, és volt egy fekete fehér tv-je. Bekötték a kábel tv-t, előtte Kékestető adás volt. Nagy volt a javulás, ahhoz képest. Kérdezi tőle apám : - Na papa, jó e kép!?
- Fiam ha egy cseppet még élesebb lenne, már színes lenne!!
Legszebb, és a legátkozottabb szín (bár ez relatív, sok autón dob, és van amin inkább elnyom).
Két autóm is fekete, eszméletlen mit szívok vele, 200 méter vagy 2 nap garázs után is már tiszta por az egész, minden apró hiba kiszúrja a szemet, lassan már olajcsere után is polírozom, mert ha hozzáérsz már karcos, csak azért vettem egy Makita polírozót mert már a tököm tele volt állandóan políroztatni valahol Waxra is nagyon érzékeny, elegem is lett belőle, idén már csak gyorswaxolom minden második mosás után.
Többi autó fényezésén öröm dolgozni, de a feketéhez kell a gyakorlat
Fekete szerintem a legjobb àtfujni. Egyel kevesebb fekete auto lesz a vilàgon ,ha àtfujom.
1 hete sincs még fekete autom ,de ez valami kriminàlis. Àllandoan foltos ,mindent làtni rajta. Nem kéne soha többet.
Az MR2 teteje volt 1 évig fekete ,de azt is vissza fujattam fehérre mert botràny volt.
Kéket kàr lenne àtfujni az annyira specko szin, pirosat is. arrol nem beszélve ,hogy ha valahol egy kis él vagy valami kimarad (bàr nem kéne neki) a fekete felsem tünne ,de ha egy piros vagy kék él làtszodna fura lenne.
Öreg német munkatàrsam mindig mondta : " Richi , a hàzassàgtol ,csak a fekete auto a rosszabb"
Amugy fullon gyàri kinézet lenne a terv. se màs felni, se màsik ràcs ,làmpa, mugen szàrny stb. Full gyàri.
Annyi ,hogy valoszinüleg ködlàpàs , xenonos lenne
Megfordult nekem is a fejemben ez az auto. Van haverom aki komplett bodékat,alkatrészeket homokol ,porfest.
Szàmolgattam , DE ez max 4-5000 eurot ér szerintem. És akkor még ott a bizonytalan ,menyik lemez és hogy van àtrohadva
Írtam pár hónapja Dominik Fugelnak, ő náluk van az autó. Első tulajdonostól van, csakis télen használta. Nyáron porscheval járt. Ezt tavasszal eltette, alján só, dzsuva,lesem mosta. Ráadásul már valaki elvitte, úgy hogy tudta mikyemzaz alja, de valamiért 1 hét múlva vissza vitte. Valószínűleg még nagyobb a baj mint a képeken!