Mivel minden bizbasz új benne, jók a gumik ezért ez még az a kategória ami éppen minden költségével határeset Mo.-i áron számolva..
Itthon adnék egy PONT ILYEN EP3-ért 2.6-2.7mFt-ot, de ha meglátnám a hirdetését a neten és miután kiszámoltam, hogy mennyibe kerül itthonról már nem mennék el érte svájcba, mert túl nagy a rizikó, hogy nem lesz jó és ahhoz mérten viszont drága.
Én már 100 km-re se megyek szívesen autóért annak már tényleg jó vételnek kell lenni.
Ez nekem így tökéletes volt, de ezt nemigazán érne meg Magyarországra vinni.
Itt járunk kb. 2.7mFt-nál.
Ha csalsz a vám/áfával mert kamu adás-vételire kevesebbet írsz akkor spórolhatsz kb. 200eFt-ot.
Valamint szűk 2 nap indulástól érkezésig amihez 2 ember kell, szóval valakit meg kell kérni, hogy szenvedje veled végig.
Származás ellenőrzés 4-5 hét mire megjön, de amíg nincs meg addig nem tudsz NKH-nál időpontot foglalni. Megjön, időpontfoglalás, 4-6 hét mire viheted vizsgára, de a rendszám már akkor lejárt amikor még a származás ellenőrzés papírja se jött meg.
És akkor még mindig ott van, hogy elinduljál e egyáltalán. Mert hogy Ricsinek svájcból autózni 50-100km-t az rendben, de Te nekivágsz e 2x1100km-es útnak azért, hogy 2.7-ért vegyél e egy 210.000km-es EP3-at?