Érdekes amit mondtok, nekem az accord meg a vti gyári akksija is 10 évet szolgált hibátlanul, és még csak töltőt sem látott soha.Még azzal adtam el az offokat, hiba nélkül indítottak.
a szallerbeckről annyit, hogy a legutóbb a légszűrő fedelet tartó csavarokból 4-et eltörtek és úgy hagyták...
sajnos nem azonnal vettem észre, mert meg nem álmodtam, hogy átvételkor át kell néznem a motorteret...
de kicsit fura volt, hogy morgósabb lett...
aztán hetekkel később láttam...
wtf...
Pár hónapja a Szallerbeckben voltam a Jazz légzsákot kicserélni, és pont akkor toltak be egy null kilométeres CRV-t a másik állásra, amiben akksit cseréltek. Meghalt a gyári a még át se adott kocsiban. Csak úgy...
EP3-ban is 6 év után halt meg a gyári. Igaz egyik pillatatról a másikra Svájcban egy mélygarázs közepén. Semmi előjele nem volt. Jó érzés volt 2x annyiért venni bele után gyártott akksit mint itthon a gyári akku ára. Meg még a taxis is csak pénzért volt hajlandó bebikázni, plusz ki kellett fizessem neki a mélygarázs díját. Nagyon segítőkészek a svájciak
Ugyanakkor nem is volt benne start-stop rendszer, mint ahogy a tiedben sem. Hiába a nagyobb akksi, hamarabb megdöglik. Mint írtam, használat függő is, meg ha sokat áll és töltőre rakod akkor igencsak meghosszabbítja az élettartamot. Enyém is ki fogja bírni a 6 évet szerintem...