HONDA fórum
2024. június 3. hétfő, 00:34,  Klotild Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#22844 degumentes 0  2020. április 23. 17:33:22 re: #22843 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Egy 4-2-1 50-es átmenő rendszer van alatta, esetleg 60-asra tudnám csinálni, de már ezt is tulzásnak érzem egy picit és csendesíteni akarom.

#22843 sh adam 0  2020. április 22. 09:33:11 re: #22842 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ha a leömlő vagy a rendszer már nem megfelelő a konfighoz lehet backpress.
2020. április 23. 17:33:22: megválaszolva degumentes 0  által, → #22844 

#22842 degumentes 0  2020. április 21. 18:37:04 re: #22841 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezt a backpressure dolgot nem értem és azt se tudom, hogy jrsc van e ilyen hatás, viszont a gyújtás valószínű, hogy nem ott lesz, ahol kellene lennie. Logolni nem tudok, map senzorra van ötletem hogyan tudnék élő adatokat nézni, a stroboszkópom szar, szóval gyújtásra se tudok ránézni. De valószínű meghagyom ezt a dolgot annak, aki nálam jobban ért hozzá, csak előtte a kipufogót kellene egy kicsit helyretenni. Viszont a mostani háburús helyzetből kifolyólag, azt nem tudini mikor lesz megint kipufogódob gyártás a Paraginál [SMIL:/szetvert.gif]
2020. április 22. 09:33:11: megválaszolva sh adam 0  által, → #22843 

#22841 LINSZTER +  2020. április 21. 16:26:56 re: #22838 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Az AFR érték relatív. Ha részterhelésen mész (mondjuk akár 750mbar alatt) a 14.7 teljesen jó, nem kell dúsnak lennie. Túl nagy előgyújtástól simán szökik fel az EGT. De pl turbósnál a magas backpressure miatt is tud ám nőni.
2020. április 21. 18:37:04: megválaszolva degumentes 0  által, → #22842 

#22840 grego +  2020. április 21. 13:01:48 re: #22838 (degumentes 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Amit Peti írt az lehet a hunyó.

#22839 grego +  2020. április 21. 12:50:27 re: #22838 (degumentes 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Passz

#22838 degumentes 0  2020. április 21. 11:37:29 re: #22836 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ok és merre keressem a problémát? Az AFR érték nem rossz, nincs kopogásos égés, benzin 100-as mol-os. [SMIL:/okoska.gif]
2020. április 21. 16:26:56: megválaszolva LINSZTER +  által, → #22841 
2020. április 21. 13:01:48: megválaszolva grego +  által, → #22840 
2020. április 21. 12:50:27: megválaszolva grego +  által, → #22839 

#22837 LINSZTER +  2020. április 21. 11:35:04 re: #22835 (degumentes 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Azt is nézd, hogy adott tempónál mit mutat a map szenzor. Amúgy ha nem megfelelő a gyújtás attól simán nő az EGT.

#22836 grego +  2020. április 21. 11:02:39 re: #22835 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Hát részterhelés mellett az nagyon sok. Jó a műszer egyáltalán?
Ha igen, akkor izgi. Legalább dől belőled az NOx ha más nem is :D
2020. április 21. 11:37:29: megválaszolva degumentes 0  által, → #22838 


Az eredeti hozzászólás
#22835 degumentes 0  2020. április 21. 11:00:00 re: #22833 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem az afr-el van a problémám, hanem egt szenzort eddig nem használtam és nem tudom, hogy az normális e, hogy gyakorlatilag kiakadt a műszer, 1000C° környékén volt a kipufogógáz hőmérséklete, és 130-as utazóban mentem vele. A viszonylag dúsat arra írtam, hogy nem 14,7 és elméletileg a dúsabb keverék csökkentené a kipufogógáz hőmérsékletét. Vagy az az 1000C° rendben van? Én egy picit sokallom, a kompresszor állandó sebesség mellet szinte semmit nem tölt. 100-as benzint használok.
2020. április 21. 11:35:04: megválaszolva LINSZTER +  által, → #22837 
2020. április 21. 11:02:39: megválaszolva grego +  által, → #22836 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.3, 0.36, 0.36
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.03 mp, 15 query