Dettó. Imádom az RCF-ben, gyakran váltogatok a kormányon. Nem is tudnám elképzelni kézi váltóval.
Régen én is kézi váltó fun voltam, sosem kellett volna automata, de ezek a mai váltók már nagyon jó technikák.
Kicsit F1 feelinget hoz a kormányon váltogatni.
911 gt3-nál örök vita hogy PDK vagy manuál. Akik mind a kettőt próbálták azt mondják, hogy ha pályán akarsz gyors lenni (és számít minden tized) akkor a PDK. Ha élvezni akarod a vezetést akkor manuál.
Igaz a porschénak ott van a clutch kick funkcio a PDK-nál ha meg akarja indítani a seggét az ember....de én inkább rúgok oda a kuplungnak!
Ezt még a Winkler mondta a Chevrolet Corvette C5 tesztjén, s egyet is értek vele, nyomatékos amcsi vasba pl az való, még sportkocsiba is. Ill. a Ferrari California DSG váltója is hibátlan szerintem, nem is árulják kézivel. Kisebb köbcentis kihegyezett, sportos autóba viszont én is kézi váltó párti vagyok.