HONDA fórum
2024. június 7. péntek, 13:05,  Róbert, Roberta Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#51068 LINSZTER +  2020. április 6. 09:51:07 re: #51066 (Dontwalk + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Rengeteg érdekesség van amit csak akkor látsz ha már képes vagy az ECU-ba belelátni.

#51066 Dontwalk +  2020. április 6. 09:03:15 re: #51065 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszi az infót! Egyre többet tudok én is. Érdekesek ezek a számok.
2020. április 6. 09:51:07: megválaszolva LINSZTER +  által, → #51068 

#51065 LINSZTER +  2020. április 5. 12:30:03 re: #51062 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Van összesen 6db WOT Enrichment tábla, ebből 2 ugynevezett "CAT Heating". Accord K24-nél, mindegyik táblában hasonlóan dúsít magas fordulaton, más Hondákál alap esetb en csak a "CAT heating" tábláknál.

2020. április 6. 09:03:15: megválaszolva Dontwalk +  által, → #51066 

#51062 Dontwalk +  2020. április 5. 11:30:39 re: #29335 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezt szokták érvként felhozni [SMIL:/szetvert.gif] Nyilván nem merültem el a témában, hogy mi az a tól-ig ami káros jó vagy megfelel. Egyébként pont amiatt nem is tudom pontosan mennyit szegényít a reflash csak azt tudom, hogy valamennyit igen. Bár ügye azt írod, hogy magasabb fordulaton kezd bedúsulni ,hogy ez a reflash esetében hogy van nem tudom és ott ügye van egy magasabb ford szám is.
2020. április 5. 12:30:03: megválaszolva LINSZTER +  által, → #51065 


Az eredeti hozzászólás
#29335 grego +  2020. április 5. 11:10:31 re: #29333 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
100%-ban biztos voltam benne hogy ezt fogod írni :D
Ez a hengerfal lemosás véleményem szerint akkor dráma ha hideg a motor. Üzem meleg motornál ráadásul teljes terhelésen ez a tényező elhanyagolható. Ha nem így lenne akkor az összes gyári turbós motor ami 10-12-es AFR-el megy gyárilag szét kéne hulljon pár 10 ezer alatt. Aztán mégsem.
K-s motoroknál amúgy is csak a magasabb fordulatszámoknál kezd durván bedúsulni, és ennek oka az, hogy a kopogást minimalizálják. K-s motor azért eléggé hajlamos a kopogásos égésre és a keverék dúsításával ezt lehet kompenzálni, hogy ne hulljon szét. Minden motornak megvannak a gyenge pontjai, ennek ez az egyik.
A másik dolog ami sok éve eszembe jutott az az, hogy azért IS lehet dús a keverék (és ez ugye padlógázon van, részterhelésen nem), mert a Honda számít arra, hogy a júzerek módosítják a szívó és kipufogó rendszert ECU átírás nélkül, és akkor is biztonságosan kell működjön. Persze ez csak feltételezés.
2020. április 5. 11:30:39: megválaszolva Dontwalk +  által, → #51062 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.39, 0.53, 1.23
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.25 mp, 10 query