HONDA fórum
2024. június 16. vasárnap, 14:18,  Jusztin, Jusztina Legújabb regisztráltunk: MDRBcivic 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#180245 grego +  2020. április 2. 17:42:39 re: #180244 (DeathAdder + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Van egy FK2 tulaj akinek van egy A45-e is. FK2-t jobbnak mondja, és jobban szereti is.

#180244 DeathAdder +  2020. április 2. 17:37:09 re: #180228 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na király ???? (bocs ez thump up emoji akart volna lenni :D nemtom miért kérdőjelezte be)

Már gyárilag így kellett volna, így ott lehetsz már mint az A45 merci :)
2020. április 2. 17:42:39: megválaszolva grego +  által, → #180245 


2020. április 2. 17:38: Szerkesztve DeathAdder +  által, megtekintés

#180228 grego +  2020. április 1. 21:38:13 re: #180227 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
A max power egyforma volt mindkét módban, de a nyomaték felépülése más, illetve ugyanazon a gázpedál álláson a +R-ben picit nagyobb volt a target nyomaték.
Most azért sokkal nagyobb a difi, és max powerben meg aztán +50ló
2020. április 2. 17:37:09: megválaszolva DeathAdder +  által, → #180244 


Az eredeti hozzászólás
#180227 Yakumo +  2020. április 1. 21:33:15 re: #180224 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az döfi.

Jó az, ha csak +R-ben van változás szerintem, legalább nálad is van akkor különbség, mert tudtommal eddig nem volt, már ami az erőt illeti. Tettél róla.
(csak a futómű keménysége változott +R-nél nálad, az erő és dinamikusság megvolt alapban is, de javíts ki, ha tévedek)
2020. április 1. 21:38:13: megválaszolva grego +  által, → #180228 


2020. április 1. 21:34: Szerkesztve Yakumo +  által, megtekintés



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.26, 0.34, 0.33
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.015 mp, 10 query