Akkor ő más, de volt egy ismerősöm aki szintén festő Honda buzi és a garázsába csak zokniban lehetett bemenni, na ő is ennyire vigyázott az autóira. De neki tudtommal csak egy fehér Jazz-e van, vagyis a nejének.
Már nem akartam pedig.... de az élet így hozta.
Keszthelyre indultunk megvenni egy Alfa Giulietta QV-t, de szar volt.... és végül Sopronban kötöttünk ki, hogy hazahozzuk ezt a kincset:
Első Honda fan tulajtól, aki a soproni Kudo-ban vette újonnan, és még műszakizni is oda hordta. 67e valós km. Természetesen minden elemen gyári fényezés, de még karc és horpadás mentes is. Telet, havat, sózott utakat soha nem látott, mert 3. autó volt, utolsó éveiben pihent a garázsban. Minden szervízben történt dologról megkaptam az összes számlát is.
Ezek tetejébe, tavaly lelökte róla a gyári öreg Bridge-eket, és kapott 4 új Good Year-t, illetve komplett gyári féktárcsa-betét előre - hátra...
Szóval nagyon boldog vagyok, mert ilyet még én sem láttam. Na ez tényleg "janati állapot ++", ahogy szoktátok mondani.
Ja, Deep Bronze, nem fekete...
HUh ennek a CIVIC-nek a gyári 17" felnije piszkosul nehéz.
Tegnap emelgettem párszor, ilyen nehéz 17" felni még nem járt a kezemben. Úgy vagyok vele, hogy legalább talán masszív strapabíró.
Jó ez, nem kell a malomkerék, napi szintű sok km -t van használatban az autó, jó a komfort így. Plusz adott volt a nyári gumi, a gyári felnire meg 17-es Goodyear UG gumik kerültek gyári méretben. Így minden gyári, kivéve az új felni ET-je. Egyébként csalóka a kép, élőben picit mást mutat.
A cl9 is kényelmesebb a 16" gyári felnikkel, mint a 17" -al, főleg BP-n.