Szerintem csak pusztán arról van szó amit már akkor megígértek, mikor a CTR-t letaszították a trónról, hogy visszajönnek és visszaszerzik a koronát. Persze ehhez az kell, hogy legyen egy több 100 gyártási darabszámú verzió, hogy ne mondhassa senki, hogy nem sorozatgyártású autóról van szó. Ezért van most ez a sárga verzió.
Ennyi nem több. Nincs mögötte semmi más.
sztem kimatekolták már...
a mostani listaárban is van már kvótabüntetés...
de inkább márkaértéke lesz mint brutális volumen növekedés...
bár nem ismerjük a valós ctr értékesítési darabszámot valószínű már túl vagyunk a csúcson...
ilyenkor szoktak jönni a spec modellek, hogy a trendvonalak ne szakadjanak be...
így kb kifutnak oda ahová kalkulálták...
plusz a márkaépítésben is tudnak előre lépni...
lesz egy stabil örökség amire a hybrid éra tud építkezni...
swindon is bezár 2021-ben, addigra úgy is kifut a ctr gyártás/értékesítés...
Hát nem tudom. Növelni akarják akkor a CTR eladásokat hogy az EU-ban agyonvágja a CO2 kvótákat?
Eddig úgy volt hogy már nem nagyon akarnak sok CTR-t eladni és koncentrálnak a 2022-es hibrid dolgokra.
mert még nem látod a végét...
ezzel fogják az új körrekordot megfutni a ringen...
a neten organikusan végigmegy, hogy megint a ctr a leggyorsabb első kerekes autó...
mindenki tudni fogja "mit kell" megvennie...
összességében olcsóbb reklám mintha natív hirdetést vennél...
Nem igazán látom eme kivitel létjogosultságát.
Pl a versenyiskolai üzemeltetésre, úgyis kiszednek belőle minden olyan dolgot, ami nem kell, meg megy bele cső.
Aztán ha lefutotta az üzemidejét, akkor visszaalakítják, aztán eladják.
Viszont klíma, stb hiánya nélkül, kb eladhatatlan lesz a gép a későbbiekben.