HONDA fórum
2024. november 19. kedd, 20:33,  Erzsébet, Zsóka Legújabb regisztráltunk: eszgabi1 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#180028 -Törölt felhasználó- 2020. február 28. 12:39:42 re: #179998 (degumentes 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Raknek en, de valamiert nem tudok!

#179998 degumentes 0  2020. február 26. 11:38:47 re: #179997 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az autóról gondoltam, nem a motortérről [SMIL:/szetvert.gif]
2020. február 28. 12:39:42: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #180028 

#179997 -Törölt felhasználó- 2020. február 26. 11:00:57 re: #179989 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Minek, annyit latsz belole ha levan szedve a legszurohaz mint egy d15-bol, meg egy webert, ha rajtavan akkor azt latod :D
2020. február 26. 11:38:47: megválaszolva degumentes 0  által, → #179998 

#179996 -Törölt felhasználó- 2020. február 26. 10:59:49 re: #179990 (delmarco 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ezer koszonet!

#179990 delmarco 0  2020. február 25. 16:54:50 re: #179981 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Neked egy Solex 32 DIS karbi kene ami egy gyari turbos karbi nyomasra mukodik:
Renault 5 GT turboba vagy Renault 11 Turbo volt vele szerelve, az gyariba 1.4 volt 120 loval, de siman huzhato volt karbival is 200 lora vagy a fole is boven.
Fogsz egy ilyen karbit atfuvokazod es kesz nem kell dobozolni meg semmi hokuszpok ;)
Ennek a motornak volt kulon ehez a motorhoz tartozo uzemanyagnyomas szabalyzoja is.
Lezezik hozza Gr. A fuvokaszett is amit csak be kell dobni mert Renault 11 Turboval rallyba is mentek vele ugyanaz a karbi volt gyarilag atfuvokazva 200lo. Ha erdekes akkor Google ;)
2020. február 26. 10:59:49: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #179996 

#179989 degumentes 0  2020. február 24. 20:28:45 re: #179981 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Képet tehetnél be a EW2-ről [SMIL:/smile5.gif]
2020. február 26. 11:00:57: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #179997 

#179982 degumentes 0  2020. február 24. 12:18:18 re: #179981 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Karbival, nem lesz jó! Nem fogsz tudni rendesen üzemanyagot állítani! Nekem a vtec hengerfejjel karbis korában AFR-rel alapjárat 14.7 csodálatos volt, aztán padlógáznál meg olyat dúsított mintha turbós lett volna, nem lehet beállítani, fogadd el ezt a tényt! De hajrá, ha neked az kell csináld nem lebeszélni akarlak, de azt senki nem fogja neked úgy elvállalni. Alkatrészekkel, hogy állsz? Azzal is tisztába kell lenni hogy már egy felújított hf is az egész motor generálját magával hozhatja ilyen idős motorok esetében. Szóval gondold át, a dugattyútól kezdve minden alkatrészt, hogy mit teszel bele.


Az eredeti hozzászólás
#179981 -Törölt felhasználó- 2020. február 24. 12:02:43 re: #179979 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ew2, es igen jo allapot. Karbit meg szeretnem tartani, igen a turbohoz nyomasbox kellene, de a kompresszor “atfujhato” a karbin.
A kontaktert nagyon halas lennek.
2020. február 25. 16:54:50: megválaszolva delmarco 0  által, → #179990 
2020. február 24. 20:28:45: megválaszolva degumentes 0  által, → #179989 
2020. február 24. 12:18:18: megválaszolva degumentes 0  által, → #179982 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.23, 0.4, 0.37
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.487 mp, 14 query