Neked egy Solex 32 DIS karbi kene ami egy gyari turbos karbi nyomasra mukodik:
Renault 5 GT turboba vagy Renault 11 Turbo volt vele szerelve, az gyariba 1.4 volt 120 loval, de siman huzhato volt karbival is 200 lora vagy a fole is boven.
Fogsz egy ilyen karbit atfuvokazod es kesz nem kell dobozolni meg semmi hokuszpok
Ennek a motornak volt kulon ehez a motorhoz tartozo uzemanyagnyomas szabalyzoja is.
Lezezik hozza Gr. A fuvokaszett is amit csak be kell dobni mert Renault 11 Turboval rallyba is mentek vele ugyanaz a karbi volt gyarilag atfuvokazva 200lo. Ha erdekes akkor Google
2020. február 26. 10:59:49: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #179996
Karbival, nem lesz jó! Nem fogsz tudni rendesen üzemanyagot állítani! Nekem a vtec hengerfejjel karbis korában AFR-rel alapjárat 14.7 csodálatos volt, aztán padlógáznál meg olyat dúsított mintha turbós lett volna, nem lehet beállítani, fogadd el ezt a tényt! De hajrá, ha neked az kell csináld nem lebeszélni akarlak, de azt senki nem fogja neked úgy elvállalni. Alkatrészekkel, hogy állsz? Azzal is tisztába kell lenni hogy már egy felújított hf is az egész motor generálját magával hozhatja ilyen idős motorok esetében. Szóval gondold át, a dugattyútól kezdve minden alkatrészt, hogy mit teszel bele.
Ew2, es igen jo allapot. Karbit meg szeretnem tartani, igen a turbohoz nyomasbox kellene, de a kompresszor “atfujhato” a karbin.
A kontaktert nagyon halas lennek.
Nekem dual-carb vtec volt. Van egy francia gyerek, aki bedobozolta a karbikat és turbósította, egy kula volt a teljesítmény, cserébe kikukucskált a hajtókar. Beszélj Zolival, majd megadom a kontaktját privibe, ő neki volt turbós vtec EW3, de vagy karbi és akkor szívó irányba mész tovább, egy sor karbival nagyobb tengely, hengerenkénti progizható gyújtás, bár az üzemanyag ott is problémás lesz. Vagy feltöltöd, de akkor mindent cserélned kell kábelezéstől kezdve üzemanyagtankon keresztül mindent. Én a 4gen-nél duplakarbival, hengerenkénti gyújtásról váltottam injektor és jrsc-re stabil 0,4 bár, nem rossz, de már megszoktam. Nagyon szép állapotban van az EW3-asod? Mert ha nem, akkor teljes hülyeség az egész, mert amit beleborítasz pénzt, abból kijön egy akármilyen i-vt, ami élményben ugyanazt fogja adni!
2020. február 24. 12:02:43: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #179981
Nem akarlak lebeszélni de a gyári karbival nem fogod tudni megoldani és embert se biztos, hogy fogsz találni aki neked megoldja karbival. 3G-nél azért a befecsi se volt egyszerű meló egy EW3+VTEC+Turbo megoldáshoz.
2020. február 24. 10:53:20: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #179978
Én nem nyúlnék hozzá a Weber-hez, meghagynám szívónak. Nekem a kompresszorozás 800e felett állt meg. Nagyvonalakban, H-hajtókar 60e, kompresszor(jrsc) 300e, üzemanyagtank csere 60e, ecu kábelköteg 30e, munkadíj 300e, progizás 30e, és a többi apróság, csapágyazás, szíjtárcsa, tömítések, csövek, stb. Kb 50-100e. De van aki megcsinálja, ha nagyon vágyod
2020. február 24. 10:34:26: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #179972
Rotrexre gondoltam, es a motor belso elsore maradna a gyari konfi amig szet nem ugrik, 0.3-0.4 bar kornyekenel tobb nem kellene.
Nem art ha megosztom, hogy van egy komplett gyari motorom a gyari keihin kozponti karbuval jo allapotban, es egy(epp a kocsiban) kettorku weberrel.