HONDA fórum
2024. november 19. kedd, 20:28,  Erzsébet, Zsóka Legújabb regisztráltunk: eszgabi1 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#180028 -Törölt felhasználó- 2020. február 28. 12:39:42 re: #179998 (degumentes 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Raknek en, de valamiert nem tudok!

#179998 degumentes 0  2020. február 26. 11:38:47 re: #179997 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az autóról gondoltam, nem a motortérről [SMIL:/szetvert.gif]
2020. február 28. 12:39:42: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #180028 

#179997 -Törölt felhasználó- 2020. február 26. 11:00:57 re: #179989 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Minek, annyit latsz belole ha levan szedve a legszurohaz mint egy d15-bol, meg egy webert, ha rajtavan akkor azt latod :D
2020. február 26. 11:38:47: megválaszolva degumentes 0  által, → #179998 

#179996 -Törölt felhasználó- 2020. február 26. 10:59:49 re: #179990 (delmarco 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ezer koszonet!

#179990 delmarco 0  2020. február 25. 16:54:50 re: #179981 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Neked egy Solex 32 DIS karbi kene ami egy gyari turbos karbi nyomasra mukodik:
Renault 5 GT turboba vagy Renault 11 Turbo volt vele szerelve, az gyariba 1.4 volt 120 loval, de siman huzhato volt karbival is 200 lora vagy a fole is boven.
Fogsz egy ilyen karbit atfuvokazod es kesz nem kell dobozolni meg semmi hokuszpok ;)
Ennek a motornak volt kulon ehez a motorhoz tartozo uzemanyagnyomas szabalyzoja is.
Lezezik hozza Gr. A fuvokaszett is amit csak be kell dobni mert Renault 11 Turboval rallyba is mentek vele ugyanaz a karbi volt gyarilag atfuvokazva 200lo. Ha erdekes akkor Google ;)
2020. február 26. 10:59:49: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #179996 

#179989 degumentes 0  2020. február 24. 20:28:45 re: #179981 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Képet tehetnél be a EW2-ről [SMIL:/smile5.gif]
2020. február 26. 11:00:57: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #179997 

#179982 degumentes 0  2020. február 24. 12:18:18 re: #179981 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Karbival, nem lesz jó! Nem fogsz tudni rendesen üzemanyagot állítani! Nekem a vtec hengerfejjel karbis korában AFR-rel alapjárat 14.7 csodálatos volt, aztán padlógáznál meg olyat dúsított mintha turbós lett volna, nem lehet beállítani, fogadd el ezt a tényt! De hajrá, ha neked az kell csináld nem lebeszélni akarlak, de azt senki nem fogja neked úgy elvállalni. Alkatrészekkel, hogy állsz? Azzal is tisztába kell lenni hogy már egy felújított hf is az egész motor generálját magával hozhatja ilyen idős motorok esetében. Szóval gondold át, a dugattyútól kezdve minden alkatrészt, hogy mit teszel bele.

#179981 -Törölt felhasználó- 2020. február 24. 12:02:43 re: #179979 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ew2, es igen jo allapot. Karbit meg szeretnem tartani, igen a turbohoz nyomasbox kellene, de a kompresszor “atfujhato” a karbin.
A kontaktert nagyon halas lennek.
2020. február 25. 16:54:50: megválaszolva delmarco 0  által, → #179990 
2020. február 24. 20:28:45: megválaszolva degumentes 0  által, → #179989 
2020. február 24. 12:18:18: megválaszolva degumentes 0  által, → #179982 

#179980 degumentes 0  2020. február 24. 11:45:08 re: #179978 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Amúgy meg cserélj blokkot, így is engedély nélküli átalakítás, meg úgy is és kevesebbet fogsz szopni vele.

#179979 degumentes 0  2020. február 24. 11:30:54 re: #179978 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem dual-carb vtec volt. Van egy francia gyerek, aki bedobozolta a karbikat és turbósította, egy kula volt a teljesítmény, cserébe kikukucskált a hajtókar. Beszélj Zolival, majd megadom a kontaktját privibe, ő neki volt turbós vtec EW3, de vagy karbi és akkor szívó irányba mész tovább, egy sor karbival nagyobb tengely, hengerenkénti progizható gyújtás, bár az üzemanyag ott is problémás lesz. Vagy feltöltöd, de akkor mindent cserélned kell kábelezéstől kezdve üzemanyagtankon keresztül mindent. Én a 4gen-nél duplakarbival, hengerenkénti gyújtásról váltottam injektor és jrsc-re stabil 0,4 bár, nem rossz, de már megszoktam. [SMIL:/szetvert.gif] Nagyon szép állapotban van az EW3-asod? Mert ha nem, akkor teljes hülyeség az egész, mert amit beleborítasz pénzt, abból kijön egy akármilyen i-vt, ami élményben ugyanazt fogja adni!
2020. február 24. 12:02:43: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #179981 

#179978 -Törölt felhasználó- 2020. február 24. 10:53:20 re: #179977 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hat azt elhiszem, a karburator csereje nem gond, amennyiben a szakember elmondja mi a vagya, milyen karbi keruljon a keihin helyere.
2020. február 24. 11:45:08: megválaszolva degumentes 0  által, → #179980 
2020. február 24. 11:30:54: megválaszolva degumentes 0  által, → #179979 

#179977 LINSZTER +  2020. február 24. 10:49:21 re: #179976 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Nem akarlak lebeszélni de a gyári karbival nem fogod tudni megoldani és embert se biztos, hogy fogsz találni aki neked megoldja karbival. 3G-nél azért a befecsi se volt egyszerű meló egy EW3+VTEC+Turbo megoldáshoz.

2020. február 24. 10:53:20: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #179978 

#179976 -Törölt felhasználó- 2020. február 24. 10:42:01 re: #179975 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez a resze sem remit el a dolognak. De regota kivanom, lebeszelni nem lehet rola ugyse.
2020. február 24. 10:49:21: megválaszolva LINSZTER +  által, → #179977 


2020. február 24. 10:42: Szerkesztve -Törölt felhasználó- által, megtekintés

#179975 LINSZTER +  2020. február 24. 10:40:23 re: #179974 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Speciális karbi kell ilyen setuphoz. Hiába cserélsz fűvókát ha a motornál nem vákuum van hanem nyomás.
2020. február 24. 10:42:01: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #179976 

#179974 -Törölt felhasználó- 2020. február 24. 10:38:43 re: #179973 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Van benne igazsag, de fuvokat lehet cserelni extrem esetben.
2020. február 24. 10:40:23: megválaszolva LINSZTER +  által, → #179975 

#179973 LINSZTER +  2020. február 24. 10:36:32 re: #179971 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kompresszorral is bajos lenne megoldani a megfelelő üzemanyag mennyiséget.
2020. február 24. 10:38:43: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #179974 

#179972 -Törölt felhasználó- 2020. február 24. 10:34:26 re: #179970 (degumentes 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Koszonom, egy kontaktot tudsz kuldeni ki csinalta? A webert meghagynam en is szivo konfinak, de a masik blokkot nem.

#179971 -Törölt felhasználó- 2020. február 24. 10:33:44 re: #179969 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A turbo ami bajos lenne, mert ahhoz boxot kellene gyartani.
2020. február 24. 10:36:32: megválaszolva LINSZTER +  által, → #179973 

#179970 degumentes 0  2020. február 24. 10:24:48 re: #179968 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én nem nyúlnék hozzá a Weber-hez, meghagynám szívónak. Nekem a kompresszorozás 800e felett állt meg. Nagyvonalakban, H-hajtókar 60e, kompresszor(jrsc) 300e, üzemanyagtank csere 60e, ecu kábelköteg 30e, munkadíj 300e, progizás 30e, és a többi apróság, csapágyazás, szíjtárcsa, tömítések, csövek, stb. Kb 50-100e. De van aki megcsinálja, ha nagyon vágyod [SMIL:/szetvert.gif]
2020. február 24. 10:34:26: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #179972 

#179969 LINSZTER +  2020. február 24. 10:24:14 re: #179968 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Karbival elég macerás ezt kivitelezni.
2020. február 24. 10:33:44: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #179971 

#179968 -Törölt felhasználó- 2020. február 24. 10:05:08 re: #179967 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Rotrexre gondoltam, es a motor belso elsore maradna a gyari konfi amig szet nem ugrik, 0.3-0.4 bar kornyekenel tobb nem kellene.
Nem art ha megosztom, hogy van egy komplett gyari motorom a gyari keihin kozponti karbuval jo allapotban, es egy(epp a kocsiban) kettorku weberrel.
2020. február 24. 10:24:48: megválaszolva degumentes 0  által, → #179970 
2020. február 24. 10:24:14: megválaszolva LINSZTER +  által, → #179969 


2020. február 24. 10:06: Szerkesztve -Törölt felhasználó- által, megtekintés

#179967 degumentes 0  2020. február 24. 09:59:46 re: #179966 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Milyen kompresszor? A blokk maradna eredeti?
2020. február 24. 10:05:08: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #179968 


Az eredeti hozzászólás
#179966 -Törölt felhasználó- 2020. február 24. 09:52:19    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hello
Adott egy ew2-es motorral szerelt 3gen. Ezt szeretnem kompresszorral kisegiteni. Tudtok ajanlani valakit, aki tud segiteni a temaban?
Koszonet
2020. február 24. 09:59:46: megválaszolva degumentes 0  által, → #179967 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.27, 0.34, 0.33
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.192 mp, 30 query