Asked whether a 2.0-liter turbocharged engine with 306-hp, 295-lb-ft is the limit for a front-drive chassis, his response is immediate: "No, we are not at the limit," he says. "I personally believe that we can go beyond this level with a front-drive configuration. If I continue to work on Civic Type R, it will be to even further improve the performance."
Your client does not have permission to get URL /proxy/d-RtbZlT-pJOdqof34pbre4r4OedygwUKcsvr_JI0wJE99sxoHX8_c
WwGErgdVXCVoSnjW3qykw8bKguJUBKDIHsQ27POiS4eTP6SQPda8faFOYvsma
65FuLrIqS
from this server. (Client IP address: 2a00:23c4:f307:cb00:b10b:9fe0:edeb:817a)
Jogos! Amikor Josh Cartu odaverte az alagútban a BAC mono-t is egyből leugatták, hogy gumira már nem tellik? Csöves Kumho-val veret?!?
Közben a Kumho v700 akkoriban a legjobb semi slick volt a piacon és az egyik legdrágább is!
A nem ADAC tesztes gumik nem is léteznek!
Így van. Egy mezei júzert tuti eltántorítana a vételtől egy gyárilag szerelt Nankang gumi, hiába mondanák neki hogy de ez mennyivel jobb. Persze ez is kérdés, hogy miben jobb és mennyi km-ig.
Azért a megane ára elég meredek. 60.000eu körül mozognak kint. Bő 20e eu-val drágább mint a CTR.
Hondának elég lenne valami normális gumit felraknia és simán ütné a renault-ot. Ezeket a continental meg michelin nevezetű bánatokat el kéne már engedni ilyen színtű autónál.
As Yamamoto said: “The Nürburgring lap time has always been part of the Type R’s complete development program. This is something we will repeat for our internal verification. If that time happens to be the quickest, then of course, we won’t be silent.”