Honda saját tervezés és saját márkás gyártás. De hogy ki gyártja le nekik azt nem tudom. De mintha valamelyik másik japán csúcsgépben is pont ez az ülés lenne csak nem ezzel a huzattal.
A TypeR-ek alapvetoen majdnem kivetel nelkul szinte ilyenek, mert a jo kis nemet Recaro van bennuk. Ezt a problemat nem a Hondnak tudnam be hanem a Recaro "hiabajanak", hol van egy sima EK4 ulesen kopas(?) mert az en gyarimon igy 245.000km meg semmi es itt ertelemszeruen a vezeto oldalira gondolok.
A Recarok magas comb es oldaltamasza magas kituremkedo, ehhez tarsul a velur vagy alcantara az ules oldala, nagy esellyel a rossz anyagvalasztas, de mindegyik ugyanugy elszozor kifenyesedik kikopik kiszakad stb.
Azert megjegyeznem ennyi penzert aftermarketbe is es fokent OE minosegben meg foleg sokkal jobb minoseget kellenne produkalni.
3.5 éve majdnem elgurult a gyógyszer, mikor láttam mennyire szar anyagból van. Majdnem berendeltem egy szettet. Mondjuk szerencse hogy külön lehet alsó meg felső részt rendelni, 300 ezer / rész áron.
Amúgy ha sose ülsz be farmerban, akkor nagyságrendekkel jobban bírja
A Honda mar regota nem talalja a formakat a Civic eseteben az biztos, nem veletlen erte oket sok kritika generaciokon kersztul.
A jelenlegi TypeR esteben meg atom tultoltak a dizajnt a kevesebb neha tobb mondas meg fokent igaz ra.
A 6 gen utan az egyetlen Civic ami jol nezett ki a Japan belpiacos FD2 sedan valtozata volt, azota is csak keresik onmagukat.
Mindig vartam, hogy na majd az uj majd az uj, de az a pillanat meg nem jott el.
Tény, hogy nem egy esztétikai csúcs.
Most már vagy három éve ezen rugózunk ugye, én már egészen befogadtam. Nem tetszik igazán, de nem annyira rossz.
Öt-tíz év múlva meg amikor bezuhan használtan az ára kellően, sokkal többeknek fog tetszeni. Mindig így van. Hirtelen szuperszép lesz, most borítékolom. És a jó drága akkori új - formabontó - típusokra megy majd a fintorgás.
Egyébként ez alól pl. Te éppen kivétel vagy. Ha tetszene (jobban tetszene az ATS-nél), már réges-régen vettél volna egyet nyilván.