HONDA fórum
2024. május 30. csütörtök, 13:32,  Janka, Zsanett Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#138039 Yakumo +  2020. február 10. 21:35:06 re: #138038 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Hmmm... valóban érdekes. Kösz az infót ;)

#138038 grego +  2020. február 10. 21:30:43 re: #138037 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Ettől hullott szét elég sok váltó FK2 és FK8-ban is.
A nagyon gyors váltásokat nem szereti, mert ha tövig benyomod a kuplungot akkor a CDV pici késéssel emeli ki teljesen a kuplungot. Ha gyorsan váltasz akkor még félig van csak kiemelve ergo szépen ledarálod a szinkront, recseg a váltó, vagy megakad. Néha be se lehet tenni sebességbe de az már a következménye ennek, hogy a váltó mechanika szétmegy.
Sokan kiveszik a slave munkahengerből a kis műanyag szelepet és akkor ég és föld lesz a váltás.

Hogy miért van akkor benne? Mert a gyártók így próbálják védeni a váltót és a hajtásláncot a hirtelen erőhatásoktól. Sajnos néha az ellenkezőjét érik el vele.
2020. február 10. 21:35:06: megválaszolva Yakumo +  által, → #138039 


Az eredeti hozzászólás
#138037 Yakumo +  2020. február 10. 21:24:22 re: #138035 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezt a szopó faktort fejtsd ki kérlek, mert érdekel, hogy miben merül ki a cumi. [SMIL:/mosoly.gif] [SMIL:/szetvert.gif]
2020. február 10. 21:30:43: megválaszolva grego +  által, → #138038 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.32, 0.64, 1.05
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.025 mp, 8 query