na ja a javító szett nem jó ha javíthatatlan a defekt.. de ez azért eléggé ritka..
a javító szett meg kényelmes, én még soha nem cseréltem kereket, de defektet kapok rendszeresen. (havonta 1 körül)
A legjobb egy kis szivargyujtós kompresszor, 8000 ft / 3 dbos aliexpresses javító készlet és 1 db gázszivárgás kereső-
Látom ereszt a gumi megállok, gászrivárgás kereső spray meegmondja hol.. Kocsit kicsit emelem, luk tágít, ragacs bele, tömítő bele, és visszafújom.. Gyakorlatilag 10 perc alatt orvosolva a defekt, de ha szerencsém van mert könnyű emelni a kocsit akkor 4-5 perc. segítséggel egy egyszerre 4 gumis defekt is kb 20 perc alatt volt meg, mind a 4 gumi javítva és kész..
Szóval alapvetően nem hülyeség, de ha kátyúba megyünk akkor csak a pótkerék segít.
az Accordban nekem is volt. (1x. kellett volna, lacházán gyorsulásin egy csavar belement pont a futófelületbe és pont otthon hagytam a pótkerekemet de hazamentem vele úgy, talán Johnnyfirpo adott kölcsön egy mankót, hogy hátha kellhet útközben)
de a typeR-ben nekem is van, rendesen ilyen szövet takaróval, lefogatóval.
Nekem egyszer nem volt kocsiban, mert az Accord Tourer-t úgy vettem, hogy csak javító szett volt benne.
Na, richtig kaptam egy javíthatatlan defektet vele pár hét után egyből, utána vettem is bele 16-os mankót.....
Nekem volt az EP3-ban, ahhoz még adtak. Ki is vettem és anélkül mászkáltam évekig mert csak fölös súly
Mondjuk az elmúlt 30 évben 1x volt defektem az is céges autóval Törökországban 20 éve
Nekem az R-ben volt szerencsére
Viszont a feleségem ufo-jába venni kellett, azt 25-ért sikerült megcsípni, de ahogy nézem 30-40 között mozognak.
amúgy az új autókba nem nagyon divat, hogy adnak. külön megveheted hozzá jó drágán vagy esetleg bele alkudod.
pl. az Scross-hoz sincs, de vmi 70-80 ezerért vehetsz hozzá.
Vicc mert egy defekt esetén lehet hogy tréler lesz a vége pótkerék hiányában.