Ma mentem az M0-n oda vissza egy jó nagy karikát. Érdekes módon a ködzáró fények csak külföldi autókon voltak felnyomva. Holland, német. Magyaron egy se volt.
Szerintem inkább az megy hogy mindent kapcsolnak. Végre mehet a ködzáró hátul bele a pofádba, agyadat hadd olvassza ki, verődik a fénye mindenfelé, miért ne ha van alapon, elöl meg égeti ügye a ködlámpát azt hiszi attól meg jobban lát vagy látszik nem tudom.
utóbbi napokba én is sok ilyet tapasztaltam. és az ilyen ködös időbe pont baromi jól jönne ha a tetves nappali menetfény mellé égne a hátsó pilács is MINDIG!
Hülyék mindig lesznek, csak mi vagyunk tökéletesek.
De itt ha elfelejti felkapcsolni a lámpát, akkor is ég a menetfény, legalább elölről észre lehet venni, főleg ezeket a mai nagyobb menetfényeket, nem a kicsi 5 centis pöcsöket. De hátul sajna akkor sem ég, pedig nem ártana semminek, ha ott is világítana a lámpa.
Amúgy az az érdekes, hogy sok ilyen "kényelmi" kütyü pont azért került bele mert barmok az emberek és elfelejtik felkapcsolni a lámpát még sötétedés után is meg ködben is. Szóval az emberi hülyeséget semmivel nem lehet 100%-ban kiküszöbölni maximum akkor ha full utasok leszünk a kocsiban.
Magától egyiok sem áll át normál módra ködben, csak a sötétedést észleli. Figyeld a forgalomban az autókat. Sok idióta barom megszokta, h majd kapcsolgat az autója helyette, és baszik az egészre, nappali menetfénnyel megy a ködben is.Nálunk most 2 hétig állandó köd volt szinte, megtapasztaltam megint a sok barmot. Megszokják az emberek a kényelmet, és egyszerűen elfelejtenek mindent. Így lesz majd lassan a vezetéssel is. Lassan már mindent csinál az autó, az emberek belekényelmesednek, eltompulnak, és észre sem veszik, h mekkora faszfejek tudnak lenni.