Huh baszki, kár volt megnyitnom a linket. Lehet eladom és nézek helyette Type-S-t
Valakit érdekelne német papírokkal 1,1 m Ft-ért a feketém?
Jár hozzá egy MANN szűrőkészlet + Motul 5W40 olaj az első cseréhez, sőt, ha nincs alku még a Led Zeppelin CD-t is benne hagyom
2.0 csak. Ez az első automatám, előtte csak nyergest meg elektromos kisteherautót vezettem, ami automata volt. Egyszer azért "rákuplongoltam" hazafelé, mikor már fáradtam, de szerencsére nem jöttek mögöttem De másnap már hiányzott az automata, mikor a manuális váltós kocsiba ültem be
2.4 es a tiéd is? Ha igen kár Type S t venni drága pénzért, ha 2.0 és beleszerettél, tartani akarod évekig akkor megéri váltani 2.4 re ha "csak" Executive is, Enyém az és kényelmes az autómata váltó. Szeretem a kézit is, de városban sokkal jobb ez, nem kell kuplungolni meg váltogatni, csak urasan, közben lehet asszony combjain a kezed
Tempomat nem tudom mennyire van előkészítve, ennek utána kell nézni, de ha ugyanaz a kábelköteg a benzinesekén akkor elvileg megoldható.
Oda-vissza rendesen működik kulcsról és gombról is a csomagtérajtóm.
A két hátsó íven van minimális rozsda, de szeretnék elébe menni a dolgoknak, így majd bejelentkezek ahhoz a lakatoshoz, aki a Mercimet is csinálta. Fényezési hibák gőzborotvás mosásból akadnak rajta (törném el kezét-lábát annak a szerencsétlennek aki összehozta ), az kissé zavar, szóval valószínűleg újrafújatom az érintett részeket (egyébként körben gyári a festék réteg vastagsága). Hátsó futómű felől hallatszik koppanás úthibán, motortérben a zajszigetelés kezdi elengedni magát, meg valami türhő lelopta a 4 küszöbborítást az ajtónál. Pár beltér elemen látszik a használat nyoma, de az ülések például közel hibátlanok, kiválóan tartanak. Az automata jól vált, motorja rendben van, száraz a motortere.
Tempomatot mennyire bonyolult utólag belerakni?
Majd mire megcsinálom teljesen úgyis kitalálom, hogy vennék egy ATS-t, ezt meg jól eladom bukóval, kiváló érzékem van hozzá