Total surveys taken: 186
Total tuned miles driven: 2,733,500 (estimated)
Tuned cars with major failures: 5 *
Percentage of tuned cars running reliably: 97.3% **
Transmission type: CVT (58); Manual (128)
Hondata used as tuning device: 48
KTuner used as tuning device: 151
JB4 used as tuning device: 1
Pro custom tune file used: 39
Most used non-base tune: TSP Stage 1 (65)
Most tuned vehicle: Civic Si
Most used fuel: 93 octane (100)
Popular mods: PRL Cobra, K&N drop-in
* 2 cars had a failed CVT. 1 car had faulty injectors and a blown head gasket. 1 car blew an engine running an E35/meth setup. 1 car blew an engine on the racetrack.
** There were minor issues reported here and there with the stock clutch, one suspected injector issue, fuel trim and knock control funkiness depending on intake and gas used, etcetera. None of these issues were major.
Kék: innen megy a szívósorba hátra a motyó. Jobb felül van benne a PCV szelep. Ez akkor működik mikor nincs turbónyomás, azaz légköri nyomásig innen megy a gáz. Ha légköri fölé megy a nyomás akkor PCV szelep lezár és akkor:
Piros: innen megy a turbó elé a cucc, akkor nyomja itt ki a motyót ha van turbó nyomás.
Ahogy glo irja. Hiába cseréled az új is ugyanaz. Ezek ilyenek. A 9 gen facelift is ilyen amúgy. Sőt ott az első fényszóró is csinálhat ilyet. Fos olasz lámpa van benne némi BOSCH beütéssel.
Kézikönyv is írja, hogy párásodhatnak. Ha víz kerül be , akkor kell szervizhez fordulni. Párásodás szerintem nem indokolja a cserét. Szolnoki szerviz egyébként biztos szívesen segít telefonon keresztül is, ha ilyen kérdésed van.