Persze, hogy leszedált, direkt csinálják, mivel ha jobb lenne mint a 911 akkor mindenki caymant venne. Még így is akik tényleg a vezetés élménye miatt veszik a cayman mellett döntenek.
Talán a Totalcar írta egy cikkben, amikor a Porsche a Hungaroringen volt, hogy direkt túl volt fujva az összes cayman/boxster gumija, hogy közel se legyen olyan jó mint a 911.
Plusz a cayman gt4 alá is egy irreálisan hosszú attetelu váltót raktak amire van MEGOLDÁS
.
a mazdát majd érdemes lesz kivárni...
a skyative x kapcsán se tudni sokat a megbízhatóságról, esetleges gyerekbetegségekről...
itt meghallgattam az új gt4-et...hááát legyen igazad...
de elég leszedálltnak tűnik a hangja...nem 4.0-nak ami 9000-et forog... annak ilyennek kéne lennie...
ez csak ideiglenes sztem...
bizonyos technológiai fejlesztések a csőben vannak ezeket még kifuttatják...
az újabbak (992, 718, stb) mind turbósak lesznek...
és szépen sorban a többi is...
sztem a beépítés nem lesz opció hosszú távon...
a ferrari sem tette, pedig ott aztán tényleg beleférne az árba...
Szerintem úgy oldja meg, hogy a Co2 büntetéseket beépíti az árba. Megteheti mert, esélyes, hogy elég nagy mozgástér van az árazásban, vagy mivel Porsche ezért drágábban is megveszik az emberek. Eladható marad.
Na igen ez az érdekes. A porsche hogy oldja meg a gt4 és a gt3-nál? Igaz a gyengébb modellek már ott is turbósak, pl. a 718 cayman a gts-ig 4henger turbo. Egy bánat...tiszta subaru a hangja.
Mellékesen nem értem, miért nem tud a honda a CRZ-hez hasonló Civic-et csinálni? Pl. K24 szívó és megtámogatni elektromossal.
A mazda sor6 szívü motort fejleszt éppen Lehet nincs jövője de más gyár is meg tudta oldani pl porsche. Most jön ki az uj GT4 és 4.0 szívó (mint ahogy a GT4ük is ami most jött ki).
én azért még megvárom míg beszakad az ára 100.000 alá...
az teljesen reális ár érte...
design, műszaki, technológiai oldalról látom benne a potenciált, lehet ennek még értéke...
most mindenféle szemellenző nélkül...ma sincs a piacon még egy autó ami technológiailag ezt tudja ebben a szegmensben...
túl nagy volt az ugrás amit meg akartak lépni vele, emiatt írtózatosan magas lett az alapár...
ezt a piac egyáltalán nem fogadta el...
a szívómotoroknak az emissziós normák miatt nincs jövője, így ilyen irányú fejlesztések tömeggyártásban biztosan nem lesznek...