1/3 pálya ráérősen, 2/3 város előbb tárgyalt körülmények közt: 7.6L.
Látszik, hogyha lehet vele egyenletesen haladni, akkor azonnal javul az átlag, a rövid dugózások miatt eszik sokat.
Start-stop is csak bizonyos feltételek mellett megy. Ilyenkor télen ritkán kapcsol. Pl tnap du dugóban várakozás közben visszaindított, mert közben annyira visszahűlt. Szóval télen kb olyan mintha nem is lenne.
Ha jól hallottam a parkolóban üresben melegítést osztrákok büntetik is. Ez csak urban legend?
Hát ja. Ha állsz a dugóban és közben sz*rt sem haladsz, akkor a határ a csillagos ég fogyasztásban, mivel állás közben jár a motor és feleslegbe megy az összes üzemanyag, nem haladásra használódik fel.
De továbbra sem értem, ez miért az autó hibája, mert dugóban minden autóval ez a helyzet.
Kivéve, ha van benne start-stop, mert akkor nem jár hiába, amikor állsz.
Na, asszem meg is van, akkor ezért nem az igazi dugóban a Jazz, mert nincs benne start-stop rendszer. ( )
A ház előtt alapjáraton ketyegtetés nem jó neki.. Kímélő üzemben el kell indulni, hogy minél előbb üzemmeleg legyen a motor. Kieg. fűtés gondolom nincs benne..
mondjuk most reggel hideg van, szóval egy jüó 5-10 percet melegszik a ház előtt, plusz reggel dugóban megyek, este dugóban jövök és a táv 4 mérföld összesen (7.5 km) oda és ugyanennyi vissza.
és van amikor ez 40 percet jelent, araszolva.
mikor vidékre jártam, akkor simán volt 5 liter. most a kompjúter szerint simán van 9 is