Persze, logolni tudják és egy turbós autónál azért azt elég könnyű felismerni ha nem gyári Aki ért hozzá az könnyen kideríti. De ott is ugye csak gyanakodtak, mert csak a log alapján a paraméterekből következtetnek. Nyílván ha van speckó eszköz amivel full kiolvassák az ECU-t és azt összevetik a gyárival akkor egyből látni a különbséget.
Mikor az Ádám FK2-je meghalt, még a kezdeti tüneteknél Petiék a szolnoki szervizből, rádugtak valami Honda kütyüt és végig logolták az egész autót menet közben és a log file-okat kiküldték elemzésre. A Honda központja kielemezte a dolgokat és elég sok furcsaság volt az értékekben és maga az elemző faszi beleírta a jelentésébe, hogy annyira zavarosak az értékek, hogy ECU program módosításra gyanakodtak. Ezzel visszadobta a szerviznek, hogy nézzenek utána. Szóval nem tudom pontosan mi van, de azért egy szerviz elég mélyen bele tud látni ha akar.
A Honda nem hinném, hogy kiad bármi olyan eszközt/szoftvert amivel a szoftverbe komolyabban bele lehet nézni. A szervíz max lefrissíti vagy újratölti a szoftvert és ennyi.
Én eddig egyszer sem kértem pénzt azért, hogy gyárira visszarakjam majd utána vissza a módosítottat. Az első programozás is azért "drága" mert minden autóhoz egy licenszet/creditet kell vegyek, utána már rajtam áll, hogy kérek-e pénzt bármilyen későbbi módosításért.