HONDA fórum
2024. november 10. vasárnap, 10:47,  Réka Legújabb regisztráltunk: eszgabi1 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#137900 Dontwalk +  2019. december 6. 15:33:26 re: #137896 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszi. Erre lettem volna kiváncsi elsőre is.

#137898 grego +  2019. december 6. 15:07:40 re: #137897 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
Kerekenként volt az :D

#137897 LINSZTER +  2019. december 6. 15:02:43 re: #137895 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Lehet, én csak 21PSi-s Stage2-ben ültem meg 29PSi-s "development" verzióban. Egyik se volt 220Nm :D
2019. december 6. 15:07:40: megválaszolva grego +  által, → #137898 

#137896 LINSZTER +  2019. december 6. 15:01:39 re: #137894 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Napi szinten kérdeznek tőlem ilyeneket amit te. Én honnét tudjam, hogy a gyár hova tervezte és mennyi a ráhagyás? Idétlen kérdés az összes amire nem lehet válaszolni. (Vagyis de, az SI gyári hajtókar, blokk és főtengely 570+LE-t bír, csak az olajpumpa törik 550 fölött.)

Hallottad, hogy eszi az olajat. Érdekes, én nem hallottam ez totál új nekem.
2019. december 6. 15:33:26: megválaszolva Dontwalk +  által, → #137900 

#137895 grego +  2019. december 6. 14:55:14 re: #137893 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Végtelenül hatékony 1.5 VTEC TURBO motorunk 182 lóerőt és 220 Nm-t szabadít a kerekekre. Új, hétfokozatú CVT-váltónkkal még nyugodtabbak, pihentetőbbek lehetnek az utazások.
2019. december 6. 15:02:43: megválaszolva LINSZTER +  által, → #137897 

#137894 Dontwalk +  2019. december 6. 14:53:36 re: #137891 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ja vágom. De én
1. nem vagyok tuningellenes
2. tényleg a legjobb jóindulattal érdeklődés szinten tettem fel a kérdést mert tudni szeretném.
Kár mögé gondolni ilyet, hogy "japán mérnökök" stb. Ha tuningellenes lennék nem lenne reflash-em ,szóval nem értem. De most akkor nem lehet kérdezni mert megkapom a magamét így vagy úgy, Tőled vagy egy-két önjelölt okostojástól itt a fórumon?
Ez az igazi fórumszellem? Szerintem nem. Semmi olyat nem ítam, hogy szar ,biztos szét fog esni stb. meg azt se írtam, hogy én értek hozzá és senki ne húzza az 1.5T szivikjét mert szar lesz stb. ÉRDEKLŐDTEM pusztán.
2019. december 6. 15:01:39: megválaszolva LINSZTER +  által, → #137896 

#137893 LINSZTER +  2019. december 6. 14:53:33 re: #137892 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azt én nem tudom :D
2019. december 6. 14:55:14: megválaszolva grego +  által, → #137895 

#137892 grego +  2019. december 6. 14:49:15 re: #137891 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintem ő már CVT-t akar ami 220, nem? :D
2019. december 6. 14:53:33: megválaszolva LINSZTER +  által, → #137893 

#137891 LINSZTER +  2019. december 6. 14:45:16 re: #137889 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
240Nm az a 220.
Azok akik ugyanilgyne "tuningellenesek" szokták azt mondani, hogy "nem kell tuningolni mert a japán mérnökők értenek hozzá és nem véletlen annyi amennyi". Ha ennyire aggódsz akkor nem kell hozzányúlni, ilyen egyszerű. Lentebb ott a statisztika, hogy 163 autóból, 2,4millió mérföld után sincs gond. És ezek egy része nem a Stage2 350Nm-el megy hanem ennél többel.
2019. december 6. 14:53:36: megválaszolva Dontwalk +  által, → #137894 
2019. december 6. 14:49:15: megválaszolva grego +  által, → #137892 


Az eredeti hozzászólás
#137889 Dontwalk +  2019. december 6. 14:39:42 re: #137883 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szóval azt mondod a japán mérnökök megalkották az 1.5T motort 220 nyútonnal és 182 lóval majd elküldték Neked a Stage 2-őt 350 nyútonnal?
Vagy most nem vágom pontosan hogy jönnek a képletbe a japán mérnökök...
2019. december 6. 14:45:16: megválaszolva LINSZTER +  által, → #137891 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.57, 0.44, 0.36
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.103 mp, 16 query